۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹

مدیرعامل شرکت غله خراسان شمالی:

۲۶ میلیاردریال از مطالبات امسال گندم کاران خراسان شمالی پرداخت شد

۲۶ میلیاردریال از مطالبات امسال گندم کاران خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد- عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریال از مطالبات امسال کشاورزان گندم کار این استان خبر داد.

محمدابراهیم سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که خرید گندم از کشاورزان خراسان شمالی در سال جاری با قیمت هر کیلوگرم ۱۱هزار و ۵۵۰ ریال از طریق بانک کشاورزی صورت می گیرد، اظهار کرد: امسال در مجموع ۱۴ مرکز خرید گندم در مناطق مختلف استان دایر شده اند.

وی با بیان این که از نیمه خرداد ماه و ابتدای موعد خرید گندم از کشاورزان خراسان شمالی تاکنون در مجموع پنج هزار و ۷۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است، افزود: این میزان خرید گندم به نسبت مدت مشابه پارسال حدود دو برابر شده است.

به گفته سهرابی در مدت مشابه سال گذشته در مجموع حدود سه هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده بود.

وی با بیان این که پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۵۵هزار تن گندم از گندم کاران خراسان شمالی خریداری شود، اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی امسال در استان ۲۵۰ هزار تن گندم تولید شده که از این میزان ۱۵۵ هزار تن از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خریداری می شود.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد ریال از مطالبات امسال کشاورزان گندم کار این استان تاکنون خبر داد و افزود: شش میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان نیز باقی مانده که به زودی پرداخت می شود.

 

کد خبر 2779462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha