۷ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۶

طی سال گذشته؛

۷۳ هزار متر مربع از معابر حواشی شهر بجنورد آسفالت شد

۷۳ هزار متر مربع از معابر حواشی شهر بجنورد آسفالت شد

شهردار بجنورد از آسفالت ۷۳ هزار مترمربع از معابر حواشی شهر بجنورد طی سال گذشته خبر داد و گفت: آسفالت کامل این معابر از اولویت های کاری شهرداری در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان صبح امروز در  حاشیه بازدید از اجرای پروژه های آسفالت حواشی شهر بجنورد افزود: آسفالت معابر حاشیه شهر از اولویت های شهرداری در سال جاری است.

وی با بیان اینکه تا کنون زیرسازی و آسفالت محله بهارک که جزو حواشی شهر بجنورد و در شرقی ترین بخش این شهر قرار دارد انجام و آسفالت محله حصار شیرعلی نیز به زودی آغاز خواهد شد، اظهار داشت: آسفالت خیابان امام رضا(ع) نیز طی هفته آینده آغاز خواهد شد.

براتیان افزود: آسفالت محله حصارشیرعلی و محله حلقه سنگ نیز جزء برنامه های اولویت دار شهرداری است.

وی با بیان اینکه بخشی از منطقه باقرخان نیز در حال زیرسازی است، گفت: با اتمام زیرسازی معابر این منطقه تا شهریورماه امسال، این معابر آماده آسفالت خواهند شد.

شهردار بجنورد میزان اعتبار پیش بینی شده برای آسفالت حواشی شهر بجنورد در سال جاری را ۱۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی ادامه داد: جدول گذاری، احداث کانال آب های سطحی، موزاییک فرش، پیاده روسازی و بهسازی مبلمان پارک از جمله فعالیت های شهرداری در حاشیه شهر بجنورد است.

براتیان یادآور شد: شهرداری بجنورد در ابتدای امسال نیز یک هزار مترمربع جدول گذاری و چهارهزار مترمربع موزاییک فرش در محله نیروگاه و در ضلع شمالی خیابان شهید محمدزاده  تا چهارراه رسالت را، در مدت زمان ۴۵ روز با ۱۱ پیمانکار انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو و شهرداری مهر اداره می شود.

کد خبر 2788922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha