۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱

استاندار خراسان شمالی:

۱۷ مرداد روز تجلیل از ارباب قلم است

۱۷ مرداد روز تجلیل از ارباب قلم است

بجنورد- در آستانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز روز تجلیل از ارباب قلم دانست و این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، سید علی اکبر پرویزی در پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را روز تجلیل از مقام قلم و ارباب قلم دانست و این روز را به جامعه خبری استان تبریک گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»

سوگند خداوند به «قلم» و «نوشته»، قلم را قداست و نوشتن را حرمت بخشیده است. درخت قلم، اگر ریشه در «تعهّد» و «تدیّن» داشته باشد، میوه‌اش شیرین و ماندگار است.

هرچند ارزش و کرامت قلم بسیار بالاتر از آن است که برای بزرگداشت آن و صاحبانش به اختصاص دادن روزی در تقویم بسنده کنیم اما این ساده ترین کار برای تجلیل از مقام قلم و ارباب قلم است.

در سالی که مزین به شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است خبرنگاران به عنوان قاصدان صدیق و راویان امین جامعه در صف مقدم همراهی دولت و ملت قرار دارند ودر جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام  حوزه خبر و اطلاع رسانی شهید صارمی و تنها شهید خبرنگار استان شهید امانی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به همه تلاشگران صحنه آگاهی و قلم زنان عرصه امید و همدلی بویژه خبرنگاران پرتلاش استان و اصحاب رسانه تبریک گفته و توفیقات روز افزون این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 سید علی اکبر پرویزی

استاندار خراسان شمالی

کد خبر 2877083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha