۲۲ دی ۱۳۹۲، ۹:۲۳

استاندار خراسان شمالي:

روش‌هاي مبارزه با مواد مخدر اصلاح شود

روش‌هاي مبارزه با مواد مخدر اصلاح شود

بجنورد- خبرگزاري مهر: استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي گفت: روش‌هایی که تاکنون برای مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم اگر دارای اشکال است باید آن را اصلاح کنیم تا کارآیی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري مهر، سيدعلي اكبر پرويزي در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي اظهار داشت: کار مبارزه با مواد مخدر کار سخت و پیچیده‌ای است و عزم جدی همه دست اندرکاران و دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: ریاست جمهور در همایش استانداران بر مبارزه جدی با مواد مخدر در سطح کشور تأکید نمودند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: نگاه وزارت کشور و شورای امنیت ملی این است که مبارزه با مواد مخدر را در مرزها سازماندهی و کنترل کند.

استاندار خراسان شمالی افزود: روش‌هایی که تا کنون برای مبارزه داشته‌ایم اگر دارای اشکال است باید آن را اصلاح کنیم تا کار آیی داشته باشد.

به گفته وي مي بايد مبارزه با مواد مخدر کاربردی شود و از اقداماتي كه نتيجه و عايدي چنداني نيز ندارد اجتناب كرد.

پرویزی ادامه داد: پایلوت قرار گرفتن یک شهرستان برای مبارزه با مواد مخدر دال بر آلودگی بیشتر آن شهرستان نیست بلکه این پایلوت برای شناسایی راهکارهای مناسب برای ارائه یک الگو به تمام کشور است. کار مبارزه با مواد مخدر یک کار مشترک است که عواقب مثبت و منفی آن متوجه همه دستگاه‌ها خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: با آموزش‌های عمومی توسط صدا و سیما باید مبارزه با مواد مخدر را در سطح خانواده‌ها، مدارس و کل جامعه فرهنگ سازی کنیم .

پرویزی با اشاره به محدودیت بودجه استان اظهار داشت: اعتبارات به صورت فله‌ای نباید توزیع شود، دستگاه‌های اجرایی ریز مشخصات پروژه‌ها را در موافقت نامه‌ها مشخص نمایند.

 

کد خبر 2212585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha