۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۷:۲۵

شهردار بجنورد:

شهرداری ۱۸ میلیارد تومان عوارض نوسازی از مردم طلب دارد

شهرداری ۱۸ میلیارد تومان عوارض نوسازی از مردم طلب دارد

بجنورد- شهردار بجنورد گفت: شهرداری بجنورد در بخش عوارض نوسازی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان از شهروندان مرکز خراسان شمالی طلب دارد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیریت شهری برای حركت در چارچوب اصول توسعه پایدار متكی به درآمدهای پایدار از طریق اخذ عوارض نوسازی و عمران شهری است.

وی با اشاره به طلب ۱۸ میلیارد تومانی شهرداری از مردم در بخش عوارض نوسازی تصریح كرد: پرداخت به موقع عوارض از سوی مردم به مدیریت شهری این امكان را می دهد تا شهری زیبا و پویاتر برای شهروندان بسازد.

براتیان افزود: همچنین با پرداخت به موقع عوارض ارائه خدمات از سوی شهرداری به شهروندان نیز افزایش یافته و گسترده تر می شود.

شهردار بجنورد گفت: دریافت عوارض به عنوان منبع درآمد پایدار شهرداری محسوب می شود كه تمام این درآمدها در راستای اداره شهر هزینه می شود.

براتیان از شهروندان خواست تا با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری بجنورد را در راستای بهره برداری سریع تر از طرح ها و پروژه ها یاری دهند.

شهردار بجنورد اظهار داشت: پرداخت عوارض از سوی مردم باید به خوبی در جامعه فرهنگ سازی شود که در این زمینه رسانه ها می توانند نقش مهمی را ایفا كنند.

کد خبر 2888798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha