۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی مطرح کرد:

خسارت هشت میلیاردی سیل اخیر به راه های خراسان شمالی

خسارت هشت میلیاردی سیل اخیر به راه های خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: سیل دو روز اخیر بیش از هشت میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه ارتباطی شهرستان های مختلف این استان وارد کرده است.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به خسارت های جاری شدن سیل در دو روز اخیر در شهرستان های مختلف خراسان شمالی گفت: با جمع بندی انجام شده از سوی کارشناسان مجموع خسارت سیل به راه های استان در این دو روز بیش از هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان این که این خسارت در شهرستان راز و جرگلان و راه های اصلی این استان در مسیر بجنورد به جنگل گلستان روی داده است، اضافه کرد: بارش باران و جاری شدن سیل در شهرستان راز و جرگلان سبب خسارت به روستای حصارچه شد به گونه ای که ۲۰ كيلومتر از راه این روستا بین ۲۰ تا ۶۰  درصد خسارت دیده و هزینه تعمیر آن بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بدیعی مقدم افزود: همچنین در سیل دو روز گذشته راه های روستایی تنکه ترکمن و زرنه امانی در شهرستان مرزی راز و جرگلان نیز خسارت دیده اند.

به گفته وی افزون بر این سیل اخیر به محور اصلی بجنورد- جنگل گلستان در مسیر چمن بید به رباط نیز خسارت زده و همچنین محور بهکده رضوی در شهرستان مانه و سملقان نیز در این سیل آسیب دیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با وجود خسارات مزبور اکنون تمامی روستاهای اصلی، فرعی و روستایی خراسان شمالی باز بوده و تردد در همه این محورها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی حدود پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی دارد که چهار هزار و ۴۶۴ کیلومتر آن راه روستایی است.

کد خبر 2893309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha