۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹

شهردار بجنورد؛

میزان ماندگاری مسافران در بجنورد به ۲۴ ساعت می رسد

میزان ماندگاری مسافران در بجنورد به ۲۴ ساعت می رسد

بجنورد- شهردار بجنورد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی شهرداری، میزان ماندگاری مسافران و گردشگران در بجنورد طی سه سال آینده به ۲۴ ساعت می رسد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: شهرداری بجنورد با برنامه ریزی در صنعت توریسم و در بخش‌های مذهبی، درمانی و گردشگری تلاش می کند تا میزان ماندگاری مسافران و گردشگران در بجنورد را طی سه سال آینده به ۲۴ ساعت برساند.

وی با اشاره به همكاری اداره كل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با شهرداری بجنورد در بحث توریست مذهبی اظهار داشت: بهسازی حرم امامزاده سید عباس(ع) این شهرستان، بازگشایی خیابان و بهسازی ۵۰ درصد فاز اول پارك الهیه از جمله اقدامات در حوزه توریست مذهبی است.

براتیان گفت: با بهسازی پارك الهیه و طرح حرم تا حرم، مسافران علاوه بر زیارت امامزاده سید عباس(ع) می توانند از فضای پارك بهره مند شوند.

شهردار بجنورد با اشاره به عبور سالانه ۲۰ میلیون مسافر از این استان افزود: این میزان سه برابر جمعیت كل استان است كه برای ماندگاری بیشتر مسافران موضوع انجام اقدامات در توریست گردشگری در دستور كار شهرداری است.

وی گفت: اجرای فاز مطالعاتی پارك دوبرار، بهسازی پارك بابامان و افزودن ۴۰۰ هكتار زمین به منظور توسعه این پارك از جمله برنامه های شهرداری در حوزه توریست گردشگری است.

به گفته وی، بهسازی پارك شهر بجنورد نیز از اول تابستان امسال آغاز شده و این پارك با تغییر رویكرد به پارك خانواده تبدیل می شود.

وی همچنین از احداث پارك مینیاتور در شهرستان بجنورد خبر داد و افزود: فاز اول اجرای این پارك به اتمام رسیده و وارد فاز دوم خود شده است.

براتیان گفت: این پارك در كنار فرهنگسرای شهروند بجنورد راه اندازی و نمادهای علمی كشور در آن جایگزین می شوند.

شهردار بجنورد اظهار داشت: اجرای عملیات فضای سبز این پارك در سال جاری به اتمام می رسد و پس از آن ساخت المان ها پارك مینیاتور انجام می شود.

 به گزارش خبرنگار مهر، شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد هم اکنون از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو و شهرداری مهر زیر نظر شهرداری مرکزی اداره می شود.

کد خبر 2916120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha