۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی؛

تحصیل دانشجویان در كنار خانواده سبب كاهش آسیب‌ها می‌شود

تحصیل دانشجویان در كنار خانواده سبب كاهش آسیب‌ها می‌شود

بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: تحصیل دانشجویان در كنار خانواده‎ها و در داخل كشور سبب كاهش انواع آسیب‌ها از جمله آسیب‌های اخلاقی می شود.

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تحصیل حدود ۵۰۰ هزار دانشجوی ایرانی در خارج از كشور افزود: با فراهم سازی بسترهای مناسب به منظور تحصیل دانشجویان در داخل كشور، می توان از وقوع برخی مسائل و آسیب‌ها جلوگیری كرد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی جهت فراهم سازی بستر تحصیل دانشجویان در مقاطع تكمیلی در داخل كشور، اظهار داشت: تحصیل جوانان در كنار خانواده‌ها سبب كاهش آسیب های اخلاقی و جلوگیری از خروج ارز و سرمایه می شود.

ثروتی توجه به تاسیس دانشكده‌های علوم پزشكی و بیمارستان‌های وابسته به علوم پزشكی را از دیگر اقدامات موثر دانشگاه آزاد اسلامی عنوان كرد و گفت: این در حالی است كه با راه‌اندازی این دانشكده امكان جذب بیشتر دانشجویان خارج از كشور نیز فراهم می شود.

به گفته این نماینده مجلس، پیگیری‌هایی نیز برای ورود رشته های مورد نیاز هر استان از سوی دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده كه با این امر بسیاری از مشكلات و نیاز استان‌ها در زمینه نیروی انسانی ماهر و تحصیل كرده نیز رفع می شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین توجه به راه اندازی شركت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری دانش بنیان از جمله برنامه های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه اقتصادی كشور است.

ثروتی تصریح كرد: با ارتباط بیشتر علم و صنعت زمینه های توسعه و رشد اقتصادی كشور و استان در بخش های مختلف فراهم می شود.

کد خبر 2926469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha