۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۹:۰۱

شهردار بجنورد:

گذر ۴۲ متری بجنورد به زودی افتتاح می شود/ کاهش بارترافیک

گذر ۴۲ متری بجنورد به زودی افتتاح می شود/ کاهش بارترافیک

بجنورد - شهردار بجنورد از بازگشایی خیابان گذر ۴۲ متری شهر بجنورد در راستای کاهش بارترافیکی این مسیر در آینده نزدیک خبرداد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: یکی از مشکلات خیابان گذر ۴۲ متری بجنورد، حجم زیاد تردد به دلیل وجود ساختمان های مسکونی، وجود چندین مدرسه و قرار گرفتن دانشگاه در این مسیر بوده است.

وی اظهار کرد: با بازگشایی این خیابان در آینده نزدیک، بار ترافیک و حجم تردد خودرو در این مسیر کاهش خواهد یافت.

براتیان افزود: اکنون عملیات زیرسازی خیابان گذر ۴۲ متری انجام شده و پس از مساعد شدن هوا آسفالت و افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه حجم تردد خودرو در این خیابان خطر ساز شده بود، اظهار کرد: شهرداری بجنورد به منظور رفع این مشکل، اقدام به ارتباط حاشیه شمال ۶۲ متری خیابان امام علی (ع) و بلوار دانشگاه کرده است.

براتیان گفت: در حاشیه این خیابان نیز یک باند کند رو به طول ۴۰۰ متر در دست احداث است که برای بازگشایی آن اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار بجنورد اظهار کرد: این بازگشایی همچنین سبب ارتباط سه راه امام علی (ع)، پل ۱۹ مهر و خیابان حر می شود که تاثیر بسزایی در مدیریت ترافیک دارد.

شهردار بجنورد همچین از انعقاد تفاهم نامه ای با استانداری خراسان شمالی به منظور هموار سازی و فضا سازی ضلع شرق بلوار خلیج فارس، حاشیه دامنه کوه از سمت شهرک الغدیر تا سه راه امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو وشهرداری مهر زیر نظر شهرداری مرکزی اداره می شود.

کد خبر 2957556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha