۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱

حضور یک بازیکن تستی در تمرین پرسپولیس/برانکو نفس بازیکنان را گرفت

حضور یک بازیکن تستی در تمرین پرسپولیس/برانکو نفس بازیکنان را گرفت

یک بازیکن تستی در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز دوشنبه پیگیری شد. بازیکنان پیش از ورود به زمین، وارد سالن بدنسازی شده و زیر نظر مارکو به گرم کردن بدن‌ها پرداختند.

بازیکنان بعد از 25 دقیقه گرم کردن در سالن بدنسازی و با سوت برانکو وارد زمین شدند.

فوتبال دو ضرب در محوطه مشخص و بدون دروازه، بخشی از برنامه سرخپوشان بود که با جدیت و نظارت دقیق برانکو و کادر فنی در دستور کار قرار گرفت. در این بخش، آندره پانادیچ مربی پرسپولیس هم پا به توپ شد و در میان بازیکنان به پاسکاری پرداخت.

در مراحل بعدی، بازیکنان به دو تیم نارنجی و سورمه‌ای تقسیم شدند و با دو دروازه در یک سوم زمین به کارهای تاکتیکی پرداختند. از هر گروه یک بازیکن به سمت میانه زمین حرکت می‌کرد و آندره نیز توپی را به وسط زمین ارسال می‌کرد و هر بازیکن زودتر به توپ می‌رسید، به دروازه حریف شلیک می‌کرد.

محمد انصاری مدافع سرخپوشان در یک برخورد با مصدومیت جزیی مواجه و پس از مداوا به تمرین ادامه داد.

کریم باقری تنها فردی بود که با شورت ورزشی و پیراهن آستین کوتاه در زمین حضور داشت.

در ادامه، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان، تاکتیک‌های دفاعی را زیر نظر برانکو، آندره، قنبرپور و باقری انجام دادند و دیگر بازیکنان نیز به دویدن دور زمین پرداختند. ضمن اینکه دروازه‌بان‌ها هم در این تمرین حضوری پرتلاش داشتند. شرایط تمرین در بخش بعدی برای بازیکنان تغییر کرد. در این مرحله، مدافعان دور زمین دویدند و دیگر بازیکنان با پاسکاری، حرکت، پاس عمقی و گلزنی به کار خود ادامه دادند.

برانکو در هر مرحله از کار، شکل صحیح حرکات و ضربات بازیکنان را به آنها یادآوری می‌کرد. تمرین صبح امروز با فوتبال درون تیمی و سرد کردن بدن‌ها خاتمه یافت.

یک بازیکن تستی نیز در تمرین امروز حضور داشت. البته سایت باشگاه پرسپولیس اطلاعاتی درباره این بازیکن منتشر نکرده است.

امید عالیشاه و محمد رحمتی پس از تمرین، به کار انفرادی و ضربات کاشته پرداختند.

طی اعلام قبلی، قرار بود مراسم تولد هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان فردا سه‌شنبه برگزار شود اما با توجه به تقارن آن با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، این مراسم روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

کد خبر 2968607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha