۵ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۳۸

معاون استاندار سمنان خبر داد:

رقابت ۳۷ داوطلب مجلس از شاهرود برای یک کرسی مجلس

رقابت ۳۷ داوطلب مجلس از شاهرود برای یک کرسی مجلس

شاهرود- معاون استاندار سمنان گفت: با اتمام مهلت نام نویسی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۷ نفر در شهرستان های شاهرود و میامی داوطلب حضور در انتخابات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا هاشمی صبح شنبه و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به روند مناسب و روان نام نویسی از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: با وجود افزایش چهار برابری تعداد نامزدهای شرکت در انتخابات نسبت به دوره قبل، خوشبختانه روند ثبت نام داوطلبان به خوبی به اتمام رسید.

وی افزود: در این بین نام نویسی از ۳۷داوطلب در حوزه انتخابی شهرستان های شاهرود و میامی واقع در فرمانداری شاهرود طی مدت هفت روز به همت همکاران ما در این ستاد انجام شد.

بررسی صلاحیت ها آغاز شد

فرماندار شهرستان ویژه شاهرود با بیان اینکه بررسی صلاحیت نامزدهای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه جاری آغاز شده است، گفت: هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انخابات شهرستان با قدرت کار خود را در زمینه بررسی صلاحیت ها به صورت مستقل به انجام خواهد رساند.

هاشمی درباره نامزدهای شرکت در انتخابات شهرستان های شاهرود و میامی نیز، توضیح داد: جوان ترین داوطلب سی ساله و مسن ترین آن ها۶۱ ساله است همچنین در بین داوطلبان حضور در انتخابات، نام سه بانو نیز به چشم می خورد.

وی تعداد افراد دارای مدرک دکتری را پنج نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ثبت نام کننده ۲۶ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، پنج نفر روحانی و یک نفر با مدرک کارشناسی و دارای شرایط ایثارگری هستند.

شرایط برای انتخابات آماده است

معاون استاندار سمنان با اشاره به مهیا بودن همه شرایط برای خلق حماسه هفتم اسفندماه، گفت: کار ستاد انتخابات شهرستان شاهرود از ماه ها و روزها قبل آغاز شده و خوشبختانه همه شرایط و زیرساخت ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور مردم متدین و همیشه در صحنه شهرستان مهیا است.

هاشمی بیان داشت: مردم در صحت و سلامت انتخاباتی اطمینان خاطر داشته باشند و امیدواریم تا یکبار دیگر در روز هفتم اسفندماه جاری شاهد حماسه سازی این مردم شهید پرور در شهرستان های شاهرود و میامی و همچنین جای جای ایران اسلامی باشیم.

وی در خاتمه افزود: قانون قطعا در ایام تبلیغات، تائید صلاحیت ها، ثبت نام ها و برگزاری انتخابات جاری و ساری بوده و هست و این اطمینان را می توان داد که همه شرایط برای میزبانی۲۵۰شعبه اخذ رای درشهرستان شاهرود مهیا است.

کد خبر 3009914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha