۷ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۱۵

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای:

می توانیم کشور اول منطقه در طراحی مد و لباس باشیم

می توانیم کشور اول منطقه در طراحی مد و لباس باشیم

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای با بیان اینکه امروزه در بیشتر موارد مد از غرب وارد کشور می شود گفت: می توانیم در طراحی مد و لباس کشور نخست منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شفیعی در مراسم اختتامیه جشنواره مد و لباس دانشجویی با اشاره به اینکه این جشنواره از جایگاه بالایی در دانشگاه فنی حرفه ای برخوردار است، گفت: دانشگاه فنی حرفه ای به عنوان دانشگاه کارآفرین می تواند روی موضوع مد و لباس اقدامات جدی انجام دهد.

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای افزود: در برگزاری جشنواره مد و لباس دانشجویی برای نخستین بار شاهد کار جمعی و هم افزایی همه دستگاهها در برگزاری یک جشنواره در حوزه مد و لباس هستیم.

وی ادامه داد: این جشنواره باید در آینده از آموزش محوری به سمت آموزش و پژوهش محوری حرکت کند تا بتوانیم بازار کشورهای اسلامی منطقه را پوشش دهیم.

شفیعی با تاکید بر اینکه طراحی لباس باید هم جذابیت داشته باشد و هم بازار، اضافه کرد: می توانیم در طراحی مد و لباس کشور نخست منطقه باشیم.

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای افزود: مد و لباس در کشور ما برآمده از فرهنگ غنی ایران است و این یک مزیت برای ما به شمار می رود زیرا مدهای غربی متکی بر هیچ فرهنگی نیست.

کد خبر 3011959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha