هدیه عباس:

پیروزی های سیاسی و نظامی سوریه حامیان تروریسم را دستپاچه کرده است

پیروزی های سیاسی و نظامی سوریه حامیان تروریسم را دستپاچه کرده است

رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد که پیروزی های سیاسی و نظامی سوریه، ائتلاف دشمن را دست پاچه کرده و آن ها را وادار به مداخله نظامی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، پارلمان سوریه امروز دوشنبه جلسه خود را با حضور رئیس پارلمان، نخست وزیر و اعضای دولت سوریه برگزار کرد.

بر اساس این گزارش در این جلسه «هدیه عباس» رئیس پارلمان سوریه در سخنانی اظهار داشت: در مبارزه با تروریسم به همراه ایران، روسیه، مقاومت و دیگر متحدان موفق شدیم که در عرصه سیاسی و نظامی به پیروزی های بزرگی دست یابیم که آغازی است برای بیرون راندن تروریسم از کشور.

وی در همین راستا تصریح کرد: این پیروزی ها که تروریست ها را به هراس انداخته، ائتلاف حامی آنها را نیز دستپاچه کرده است که در پی آن به صورت مستقیم در استان دیرالزور مداخله نظامی کردند تا به تروریست ها کمک کنند. همچنین در همین راستا دشمن اسرائیلی نیز بارها مداخله کرد اما ما با سرنگون کردن هواپیمای آن، واکنش قاطعی نشان دادیم.

رئیس پارلمان سوریه در پایان تاکید کرد: در عرصه داخلی نیز هر روز شاهد مصالحه بیشتری هستیم؛ خروج عناصر مسلح از داریا و الوعر از این جمله اند. ما این روند را ادامه می دهیم.

کد خبر 3786387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha