۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲

برتری تیم فارس در مسابقات آمادگی جسمانی کشور

برتری تیم فارس در مسابقات آمادگی جسمانی کشور

شیراز-ورزشکاران فارسی در مسابقات قهرمانی آمادگی جشمانی کشور حائز عناوین برتر شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی آقایان کشور با حضور ۱۹ تیم از استان‌های سراسر کشور در شهر تهران برگزار شد.

تیم فارس نیز که در این مسابقات حضور داشت موفق شد در بخش تیمی و انفرادی حائز عناوین برتر شود. 

ورزشکاران فارس در بخش تیمی عنوان دوم این مسابقات را کسب کردند و در بخش انفرادی و در رده سنی اول مهدی توکلی از فارس مقام سوم را کسب کرد و مقام دوم رده سنی دوم به رضا آزاد رسید.

همچنین تیم های همدان و قم عناوین نخست و سوم رقابت های کشوری آمادگی جسمانی را به دست آوردند.

تکلیف تیم قهرمان در بازی قشقایی با نماینده اصفهان مشخص می شود

تیم قشقایی شیراز در آخرین دیدار رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان میزبان قشقایی است تا تکلیف تیم قهرمان در این بازی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز دوشنبه ۲۳ اسفند تیم قشقایی شیراز به مصاف آینده سازان میهن نجف آباد می رود تا تکلیف تیم قهرمان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز مشخص شود.

تیم قشقایی با ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد که جایگاه مناسبی برای این تیم نیست.

تیم آینده سازان نجف آباد اصفهان نیز با ۴۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و در صورت برد مقابل قشقایی عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را از آن خود می کند.

در حال حاضر تیم های شهرداری بم، آینده سازان نجف آباد و شهرداری سیرجان به ترتیب با ۴۶، ۴۴ و ۴۵ امتیاز رقابت تنگاتنگی در صدرجدول دارند و تکلیف عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در لیگ برتر بسته به نتیجه دیدارقشقایی مقابل آینده سازان بستگی است.

مصاف هیات مرودشت با شهرداری کاشان در هفته پایانی

تیم هیات هندبال مرودشت در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر به مصاف شهرداری کاشان می رود.

هفته هجدهم و پایانی رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور روز دوشنبه ۲۳ اسفند با برگزاری پنج دیدار برگزار و تیم هیات مرودشت که به نمایندگی از استان فارس در این رقابت ها حضور دارد به مصاف شهرداری اراک صدرنشین جدول می رود.

هندبالیست های مرودشتی که بازی های قابل قبولی را در لیگ برتر ارائه کرده اند با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی این رقابت ها حضور دارد.

بر این اساس، لیگ برتر هندبال در حالی روز دوشنبه به پایان می رسد که سه تیم شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان شانس قهرمانی دارند.

کد خبر 3930115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha