۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

افتتاح ۴۵باب خانه جوان در کشور/ توسعه زیرساخت‌های ورزش قهرمانی

افتتاح ۴۵باب خانه جوان در کشور/ توسعه زیرساخت‌های ورزش قهرمانی

بجنورد- وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه باید سازوکارهای مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم شود، گفت: در دولت یازدهم ۴۵ باب خانه جوان ساخته‌ و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر صبح چهارشنبه در آیین افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بجنورد اظهار کرد: این مجموعه ورزشی با استانداردهای لازم ساخته‌شده و قابلیت برگزاری بازی‌های ملی و بین‌المللی را دارا است.

سلطانی فر افزود: ۲۰ استادیوم ورزشی در مراکز استان‌ها افتتاح کردیم درصورتی‌که تا قبل از انقلاب فقط ۲ ورزشگاه در پایتخت وجود داشت.

وی تصریح کرد: این استادیوم‌ها توان برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی رادارند.

وی تأکید کرد: باید امکانات بیشتری برای جوانان و مردم در راستای توسعه ورزش قهرمانی فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اوقات فراغت جوانان باید در فضاهای ورزشی و امکانات استاندارد سپری شود.

سلطانی فر با اشاره به افزایش ۶۷ درصدی بودجه ورزش در دولت یازدهم، عنوان کرد: امسال ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه برای هزینه‌های ورزشی در نظر گرفته‌شده است.

وی سرعت بخشیدن به ساخت خانه‌های جوان و توسعه فعالیت سمن‌های ورزشی را مورد تأکید قرارداد و اظهار کرد: مسئولان باید در خانه‌های جوان به‌صورت هفتگی با سمن‌ها ارتباط داشته و ایده‌ها و مشکلات این قشر را بررسی کنند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: سالن ۶ هزارنفری بجنورد نیز با تزریق بودجه ظرف دو سال آینده ساخته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را نشان از صلابت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه مسیر راه استادیوم فاصله زیادی تا شهر داشت اما وسیله نقلیه برای خبرنگاران پیش‌بینی‌نشده بود، ضمن اینکه وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به هوای سرد و نامساعد امروز بجنورد، نسبت به برگزاری مراسم در این مکان به لحاظ ایجاد سختی برای شرکت‌کنندگان انتقاد کرد.

کد خبر 3981012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha