۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

رسانه‌های استان کرمانشاه در نقد منصفانه عمل کردند

رسانه‌های استان کرمانشاه در نقد منصفانه عمل کردند

کرمانشاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نقد رسانه های استان کرمانشاه را منصفانه می دانم و حتی در حوزه تولید آنچه را به تصویر کشیدند با اغماض بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله حقیقی امروز چهارشنبه در مراسمی که به عنوان روز خبرنگار در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عوامل توسعه یافتگی در هر جامعه، نیروی انسانی دانش گرا خرد گرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: به جای اینکه پای یکدیگر را ببندیم باید با اعتقاد به گره گشایی هرکسی در جامعه خود کار کند و با ارتقا منابع انسانی، راه توسعه یافتگی را طی کنیم.

حقیقی گفت:  در کرمانشاه دائم طرح موضوع می‌کنیم، در وقت عمل در مقام سؤال قرار میگیریم تا جواب، در همدان هزار کارگاه مبل و منبت است اما در کرمانشاه خبری از این رسته نیست و سالانه هفت هزار بیکار به شمار بیکاران ما اضافه می‌شود.

وی افزود: پتروشیمی سطح ثروت استان را بالا می‌برد اما اشتغال ایجاد نمی‌کند مشکل استان کرمانشاه ثروت نیست بلکه اشتغال است، در آذربایجان شرقی ۵۰۰ هزار فرش باف وجود دارد که ۱۰۰ هزار نفرشان بیمه دارند اما ما ۳۱ هزار اشتغال فنی داریم.

حقیقی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش در استان گفت: نقد رسانه های استان را منصفانه میدانم و حتی در حوزه تولید آنچه را به تصویر کشیدند با اغماض بوده است.

کد خبر 4054364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha