۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴

مهر گزارش می دهد؛

خلق حماسه ای ازجنس همدلی درنهبندان/صلابت انقلابیون به رخ کشیده شد

خلق حماسه ای ازجنس همدلی درنهبندان/صلابت انقلابیون به رخ کشیده شد

بیرجند- مردم شهرستان نهبندان با حضور گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای حماسه ای دیگر از جنس همدلی خلق کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: انتخابات از جمله مسائل سرنوشت ساز در زندگی فردی و اجتماعی هر شهروند بوده که می‌تواند آینده اش را مسیری روشن بخشد و یا در تاریکی فرو برد.

تقویم انتخاباتی ایران از سال‌ها گذشته باز شده و هر چند مدت تکرار می‌شود تا مردم سرنوشت کشورشان را انتخاب کنند. انتخاباتی که در هر دوره عزتی دیگر به کشور می‌دهد و دشمن و بدخواهان نظام را خوار و ذلیل می‌کند.

یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی در حالی آغاز شد که مردم با تحقیقات کامل پای صندوق‌ها حاضر شدند و حماسه‌ای از جنس همدلی خلق کردند.

امروز نهبندان به خود می بالد چراکه مردمانش باری دیگر حماسه‌ای باشکوه خلق کردند و باری دیگر دست طمع استکبار نسبت به داشته‌های انقلاب کوتاه شده است.

امروز صف‌های طولانی مردم برای درج مهر صلابت بر شناسنامه‌هایشان تشکیل شده و لحظه به لحظه بر اوج دلدادگی‌ها افزوده می‌شود.

بر پیشانی استکبار مهر شکست می زنیم

یکی از شهروندان نهبندانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: امروز با مهر زدن بر شناسنامه‌هایمان، مهر شکست بر پیشانی استکبار می زنیم.

رضا فرزانه با بیان اینکه مردم فهیم نهبندان همواره پشت سر نظام ایستاده اند، گفت: انقلاب حاصل خون هزاران شهید بوده که همواره برای ما مهم و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: هر کدام از ما یک سردار سلیمانی هستیم و با عشق در پای صندوق‌ها حضور می‌یابیم.

استقلال کشورم از اصلی ترین اهداف زندگی ام است

یکی دیگر از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: عزت و استقلال کشورم ایران از هر هدفی برایم مهم‌تر بوده که برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم.

احمد مختاری با بیان اینکه در همان ساعات اولیه رأی خود را در صندوق انداخته ام، گفت: بخش اعظمی از جمعیت شهرستان نهبندان از همان لحظه‌های آغازین برای شرکت در انتخابات در شعب اخذ رأی حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه امیدوارم نماینده منتخب پای وعده‌های خود بماند و مردم را فراموش نکند، افزود: صداقت در رفتار، گفتار و کردار مهم‌ترین خواسته ما از نماینده منتخب است.

مختاری با بیان اینکه تمام داشته‌های امروزی را مدیون خون شهدا و انقلاب هستیم، اظهار کرد: با حضور در این برنامه‌ها به جهانیان ثابت می‌کنیم که راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

۲۳ هزار نهبندانی رأی داده اند

مجید بیکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیان کرد: مردم شریف نهبندان قبل از شروع زمان رأی گیری در شعب حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه قریب به ۶۵ هزار نفر در نهبندان واجد شرایط رأی دادن هستند، افزود: از این تعداد تاکنون ۲۳ هزار نفر رأی داده اند.

بیکی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۱۱۹ شعبه اخذ رأی مستقر شده است، اظهار کرد: ۱۸ شعبه شهری و ۴۶ شعب روستایی در نهبندان و شوسف مستقر شده و به جمع آوری آرا مردم پرداخته اند.

فرماندار نهبندان افزود: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده عشق بی نظیرشان به رهبری، انقلاب و ولایت فقیه است.

کد خبر 4858876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha