۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۴۳

اخبار کوتاه انتظامی ملایر؛

دستگیری ۱۰ توزیع کننده موادمخدر و جمع آوری ۱۵۰ قلیان در ملایر

دستگیری ۱۰ توزیع کننده موادمخدر و جمع آوری ۱۵۰ قلیان در ملایر

همدان - دستگیری ۹ سارق، کشف ۵۴ رأس دام قاچاق، دستگیری ۱۰ توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق عناوین اخبار کوتاه انتظامی ملایر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح برخورد با سارقان، مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران ضمن انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با دستگاه قضائی، این طرح را در چند نقطه از شهرستان ملایر اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا ۲ سارق منزل، ۳ سارق داخل خودرو، ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره و ۲ سارق خانه‌های باغی دستگیر و در بازجویی‌های فنی، به ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: از سارقان دستگیر شده یک تخته فرش دست بافت، ضبط و باطری خودرو، اتو بخار، دینام کولر، ساعت و ظروف آشپزخانه سرقتی کشف و هر ۹ سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده و اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

کشف ۵۴ رأس دام قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۵۴ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۵۴ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، از دستگیری ۱۰ توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلگی افزود: در راستای دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی با دستگاه قضائی، ۳ طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط، مأموران یگان امداد حین گشت زنی در سطح شهرستان ملایر ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر را به همراه یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی ادامه داد: در مأموریت دوم ۸ توزیع کننده مواد مخدر در نقطه‌ای جرم خیز دیگر دستگیر و از متهمان مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف و هر ۱۰ متهم تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۲ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و جمع آوری ۱۴۸ عدد قلیان توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان نیز خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با ۳ مرحله بازرسی از سه قهوه خانه در شهرستان ملایر، ۱۴۸ عدد قلیان، ۱۹ قوطی تنباکو و ۱۲ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و بر اساس وظایف قانونی، این روند با جدیت در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار خواهد داشت.


ک

کد خبر 4873860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha