۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶

با اقدامات کنترلی قبل از پهلو گیری کشتی صورت گرفت؛

جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافر از شارجه به بندرعباس

جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافر از شارجه به بندرعباس

بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی باهنر گفت: با انجام ۶سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰نفر مسافر از مبدا شارجه به بندرعباس منتقل و تمامی اقدامات کنترلی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محمد حسینی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده جهت بازگشت هموطنان از امارات به کشورمان اظهار کرد: طی تعاملات صورت گرفته بین سازمان بنادر و دستگاه‌های اجرایی استان با نمایندگان کشور امارت و همچنین هماهنگی با خطوط کشتیرانی طی ۱۰ روز با انجام ۶ سرویس سفر دریایی بیش از ۲۳۰۰ نفر از هموطنانمان از شارجه به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شدند.

محمدحسینی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد استانی مبارزه با شیوع ویروس کووید ۱۹ مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و انجام الزامات کنترلی تمامی اقدامات براساس پرتکل های مصوب و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان در لنگرگاه بندر عباس به انجام رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با تاکید بر تداوم انجام سفرهای دریایی تا انتقال کامل هموطنان به کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با انجام تست تب سنجی و غربال گری در این ۶ سفر دریایی تاکنون در هیچیک از مسافران علائمی مبنی بر آلودگی به ویروس کرونا گزارش نشده و انجام سفرها در این مسیر تا زمان وجود متقاضی استمرار خواهد داشت.

به گفته حسینی انجام این ۶ سرویس سفر دریایی و جابجایی بیش از ۲۳۰۰ نفر مسافری طی ۱۰ روز توسط دو خط کشتیرانی فعال در بندر شهید باهنرصورت گرفته که این خطوط با ارائه ۴ سرویس سفر در هفته توان جابجایی بیش از ۱۲۰۰ مسافر را در هر مسیر متردد بین بندرعباس - شارجه و بالعکس را دارا هستند.

کد خبر 4874708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha