۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۳۴

در پی شیوع کرونا؛

ماموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری ۵۰ درصد افزایش یافت

ماموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری ۵۰ درصد افزایش یافت

شهرکرد- رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت های اورژانس چهارمحال و بختیاری در پی شیوع کرونا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

سید علی درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مأموریت‌های اورژانس چهارمحال و بختیاری در پی شیوع کرونا ۵۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: با افزایش ۵۰ درصدی مأموریت‌های تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، از مردم استان خواسته می‌شود که هرگونه سوال پیرامون علائم کرونا ویروس را از طریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و ۱۹۰ دریافت و از اشغال خطوط ارتباطی ۱۱۵ خودداری کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و گفته مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان، سوخت گیری خودرو در جایگاه‌های سوخت توسط متصدیان و در غیر این صورت باید با در اختیار گذاشتن دستکش یکبار مصرف برای رانندگان انجام، تا حد امکان از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

وی عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در این راستا از رها سازی دستکش‌های یکبار مصرف اطراف جایگاه سوخت گیری و سطح شهر جدا خود داری کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرارگاه زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه‌های قضائی و کلیه فرمانداران و مقامات شهرستانی برای مقابله با کرونا و مدیریت شرایط بحرانی وارد عمل شده‌اند.

وی بیان کرد: از شهروندان خواسته می‌شود ضمن رعایت نکات بهداشت فردی، رعایت فاصله مناسب با بیماران دارای علائم تنفسی حاد و شبه آنفولانزا، خودداری از تردد در محل‌های با تراکم جمعیتی، دستورالعمل‌ها و توصیه‌های مسئولان را رعایت کنند.

کد خبر 4875002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha