۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبرداد:

تدوین قواعدی جدید برای ضد عفونی کردن معابر و خیابان‌های همدان

تدوین قواعدی جدید برای ضد عفونی کردن معابر و خیابان‌های همدان

همدان - جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قواعد جدیدی برای ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها تعریف شده تا منابع هدر نرود چراکه در این راه نیازمند مدیریت دقیق منابع هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی فرجی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان با تاکید بر اینکه باید هماهنگی لازم بین ستاد استانی و مردمی حاکم باشد، عنوان کرد: با ایجاد هماهنگی لازم، مسئولان ستاد پیشگیری باید مصوبات استانی را به دبیران و مسئولان ستاد مردمی در شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی اظهار داشت: تمامی اقدامات دستگاه‌ها مورد رصد قرار می‌گیرد و بدون هیچ کم و کاستی گزارش‌ها به رئیس ستاد ابلاغ می‌شود.

سردار فرجی با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط همه افراد و اعضا باید بر اساس پروتکل‌ها باشد، گفت: اطلاعات تمامی کسانی که در این اقدامات حضور دارند باید به طور کامل ثبت شود.

وی افزود: با ثبت این اطلاعات مسئولیت‌ها نیز مشخص می‌شود و سپاه نیز مسئولیت رصد کردن این کار و انجام دادن آن را بر عهده دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) خواستار مدیریت در نحوه برنامه ریزی ها شد و گفت: قواعد جدیدی برای بحث ضد عفونی کردن تعریف شده تا منابع هدر نرود و در این راه نیازمند مدیریت دقیق منابع هستیم.

وی فعالیت‌های ستاد مردمی را کمک بزرگ و ارزشمندی عنوان کرد و یادآور شد: گزارش‌های ارائه شده توسط این ستاد و فعالیت‌هایی که انجام شده نشان از انضباط کافی در آن دارد.

کد خبر 4889976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha