۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۳۶

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج:

۱۲۱۷ پروانه ساختمانی طی سال گذشته در سنندج صادر شد

۱۲۱۷ پروانه ساختمانی طی سال گذشته در سنندج صادر شد

سنندج - معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت: هزار و ۲۱۷ پروانه ساختمانی در طول سال گذشته توسط مناطق و نواحی مختلف این شهرداری در سنندج صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، روناک بابایی با بیان اینکه اقدام به صدور پروانه‌های ساختمانی موجب رعایت نکات ایمنی در ساخت و سازها و اصول مهندسی می‌شود، اظهار داشت: بر اساس قانون هرگونه ساخت و ساز در محدوده شهرها باید با مجوز شهرداری صورت گیرد و شهروندان هم باید نسبت به اخذ پروانه ساخت از این شهرداری اقدام کنند.

وی افزود: بیشترین پروانه‌های صادره مربوط به شهرداری منطقه سه سنندج با ۳۸۸ و کمترین تعداد آن مختص به شهرداری ناحیه منفصل شهری ننله بدون صدور پروانه است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج ادامه داد: پروانه‌های صادره شامل ۶۰ فقره اضافه اشکوب، ۵۶۲ فقره پروانه ساختمانی، ۱۳ مورد تبدیل، هفت مورد تجدید پروانه ساختمانی، ۲۶۸ فقره تخریب و نوسازی، ۳۴ مورد تعمیرات، ۱۸۸ فقره تغییر نقشه، ۱۱ مورد تغییرات، ۶۸ مورد تجدید پروانه، سه مورد حصارکشی خانه باغ و دو مورد نیز دیوارکشی است.

بابایی همچنین به تعداد پنج هزار و ۷۵۴ گواهی صادره طی سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سه مورد بلامانع شهرسازی، چهار هزار و ۳۸ مورد پاسخ استعلام، ۴۷۲ فقره پایان عملیات ساختمانی، دو مورد پایان کار آپارتمانی، دو فقره تمدید پایان کار و هزار و ۲۳۵ مورد عدم خلاف از این تعداد است.

کد خبر 4904792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha