۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۴

فرماندار اردبیل:

۷ میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب روستایی اردبیل اختصاص یافت

۷ میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب روستایی اردبیل اختصاص یافت

اردبیل- فرماندار اردبیل از اختصاص ۷ میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب روستایی در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امامی یگان در حاشیه بازدید از بخش ثمرین اظهار کرد: حدود ۷ میلیارد ریال برای آب شرب روستایی و نیز هم چنین برای بهسازی پروژه‌های روستایی یک میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از محل اعتبارات ملی از سهم شهرستان اردبیل ۵۰ میلیارد برای طرح آبیاری کم فشار در سطح شهرستان اردبیل جذب کنیم که از این میزان ۲۰ میلیارد تومان برای بخش ثمرین در نظر گرفته شد که برای دو هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی این بخش طرح آبیاری کم فشار اجرا خواهد شد.

فرماندار اردبیل از اختصاص بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی به پروژه‌های مختلف بخش ثمرین خبر داد و افزود: امسال در حوزه آسفالت راه‌های روستایی بخش ثمرین یک و نیم میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

امامی یگانه با اشاره به مطالعات علاج بخشی سه سد معیشتی بخش ثمرین نزدیک به یک میلیارد تومان برای مطالعات در این راستا اختصاص داده شد افزود: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز به شهرداری ثمرین برای تکمیل ساختمان آتش نشانی و ساماندهی ورودی و کمربندی این بخش اختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: امسال برای تقویت آنتن دهی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار، ۱۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد تا مشکل آنتن دهی و اینترنت پر سرعت در این روستاها حل شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: مقرر گردید که زیر ساخت‌های مورد نیاز مرکز فوریت‌های پزشکی بخش ثمرین، نظیر آب، برق و گاز تا هفته دولت تأمین شود تا این پروژه که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است در هفته دولت به بهره برداری برسد.

کد خبر 4947301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha