۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴

توسط شهرداری؛

فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج ایجاد می‌شود

فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج ایجاد می‌شود

کرج - عضو شورای شهر کرج گفت: شهرداری در مناطق کم برخوردار کرج فضاهای ورزشی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران - ورزشی منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اشاره به وضعیت اقتصادی حال حاضر جامعه، اظهار کرد: وضع اقتصادی مردم مطلوب نیست و این همین موضوع باعث ایجاد چالش برای شهرداری‌ها شده است زیرا شهرداری‌ها به دلیل وابستگی به اقتصاد شهرها از این چالش‌ها به دور نیستند.

وی با اشاره به تأثیر چالش‌های اقتصادی بر منابع درآمدی شهرداری‌ها، افزود: درآمدهای هزینه‌ای شهرداری از شرایط اقتصادی متأثر شده و به نوعی درآمدهای شهرداری در این مورد انقباضی شده است.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و چالش‌های آن با تدابیر اندیشیده در شورای شهر کرج، تلاش‌های شهردار و مجموعه شهرداری، اقدامات خوب و مهمی از جمله افتتاح پروژه‌ها در نقاط مختلف شهر به انجام رسیده است.

زارع با اشاره به اینکه به یقین مردم شهر کرج شایسته ارائه خدمات ارزنده‌تر هستند، بیان کرد: با توجه به امکانات موجود تمامی تلاش خود را برای تحقق این خدمات به کار بسته ایم.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع بحران، گفت: کرج با توجه به ساختار و منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده، بحث زمین شناسی و گسل‌هایی که در اطراف شهر قرار دارد، می‌تواند منطقه‌ای بالقوه در برابر حوادث بحرانی باشد که نباید اجازه دهیم بالفعل شود.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: انجام مطالعات جامع در مناطق کم برخوردار شهر کرج می‌تواند در مدیریت بحران تأثیرگذار باشد، باید به گونه‌ای کار کنیم که در این حوزه نتایج اثربخش داشته باشیم.

زارع عنوان کرد: در کمبود سرانه‌های ورزشی نیز شهرداری با همکاری بخش خصوصی می‌تواند اقدامات ارزنده‌ای را پیش ببرد، نیاز است سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای ورود به ساخت فضاهای ورزشی تشویق کنیم زیرا کمبودهای اساسی در حوزه سرانه ورزشی کرج داریم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های متعددی در سال جاری مصوب شده که شهرداری اجرا کند، گفت: مقرر است فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار شهر ایجاد شود که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: در مناطق برخوردار کرج نیز بخش خصوصی برای ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی می‌تواند پیش قدم شود و شهرداری باید سرمایه خود را به سمت انجام این پروژه‌ها در مناطق کم برخوردار سوق دهد.

کد خبر 4976571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha