۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۴

معاون راهداری غرب استان تهران تاکید کرد؛

ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی‌های اول و دوم آزاد راه تهران-ساوه

 ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی‌های اول و دوم آزاد راه تهران-ساوه

اسلامشهر- معاون راهداری غرب استان تهران بر ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی‌های اول و دوم آزاد راه تهران-ساوه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی ظهر سه شنبه با حضور سرمدی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر از محورهای مواصلاتی و آزاد راه تهران – ساوه به منظور بررسی مشکلات و چالش‌های موجود بازدید کرد.

معاون راهداری غرب استان تهران، پروژه‌های در دست اجرای آزاد راه تهران – ساوه نظیر لکه گیری، نصب نیوجرسی، پاکسازی، نظافت و تعمیر ساختمان عوارضی اول آزاد راه تهران – ساوه را بررسی کرد و در جریان نحوه عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن تاکید به ایمن سازی ورودی و خروجی عوارضی‌های اول و دوم آزاد راه تهران – ساوه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص مهار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: نیروهای عوارضی دوم این آزاد راه در راستای حفظ سلامت کاربران جاده‌ای طبق دستوالعمل های وزارت بهداشت عمل کرده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون راهداری غرب استان تهران عنوان داشت: با توجه به اینکه موضوع ایمنی راه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از اولویت‌های کاری اداره کل محسوب می‌شود، در این راستا با استفاده از روش‌های نوین راهداری و تکنولوژی‌های روز و با توجه به اطلاعات و داده‌ها یقیناً تصمیماتی برای ارائه خدمات و آرامش خاطر استفاده کنندگان از این مسیر و مسافران اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 4985385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha