۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰

معاون استاندار آذربایجان غربی:

ماسک در آستانه ماه محرم بدون محدودیت توزیع شود

ماسک در آستانه ماه محرم بدون محدودیت توزیع شود

ارومیه - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و فصل زمستان هستیم ، باید ماسک بدون محدودیت توزیع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر صادقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با تاکید بر تأمین مواد اولیه تولید ماسک در استان عنوان کرد: باید مشکلات تأمین مواد اولیه تولید ماسک احصا و با نظارت لازم، رفع شود.

وی با بیان اینکه در خصوص تأمین مواد اولیه و تولید ماسک به وضعیت استان‌های همجوار نیز توجه و تدابیر لازم برای این بخش سنجیده شود، تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار از تولیدکننده تا مصرف کننده حمایت می‌کند و ایجاد تعادل و رابطه منطقی در بازار، اولویت و هدف ستاد تنظیم بازار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت جذب اعتبارات استانی، گفت: باید این مسئله مورد توجه مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفته و تدابیر لازم در این خصوص سنجیده شود.

صادقی با اشاره به اینکه کیفیت آرد و نان تولیدی آذربایجان‌غربی مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد، اظهار داشت: باید نان تولیدی با کیفیت مناسب در سطح جامعه توزیع شود زیرا مردم نیز به این امر توجه ویژه دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: باید اقدامات و نظارت لازم در بخش تأمین نان و آرد با کیفیت توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با بیان اینکه تاکنون ٢٧٠ هزار تن گندم در این استان خریداری شده است، افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی برای خرید گندم در سال جاری آمادگی کامل دارد و در این خصوص از همه ظرفیت خود استفاده می‌کند.

علیرضا زارعی با اشاره به میزان مصرف آرد آذربایجان‌غربی در چهارماهه نخست امسال، اظهارکرد: تاکنون ٢۴ هزار و ۵۰۰ تن آرد در این استان مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ١٧ کارخانه آردسازی در این استان فعال است، گفت: ۶٣ درصد آرد مصرف شده توسط کارخانه آردسازی داخل استان تهیه شده و باقی نیز از استان‌های دیگر وارد شده است.

آمیان سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به این که از ۱,۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات کرونایی مشاغل آسیب دیده از این ویروس منحوس تنها ۴۲ میلیارد تومان پرداخت شده است گفت: ۷۲۰ عنوان شغلی شامل این تسهیلات می‌شوند که تا به حال ۲۳۵ میلیارد تومان از این تسهیلات متقاضی داشته و ۱۳۲ میلیارد تومان دیگر نیز در دست بانک‌های عامل قرار دارد که در مجموع ۹۵۰ میلیارد تومان دیگر از این تسهیلات باقی مانده است.

در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها و افزایش کیفیت آرد و نان تولیدی استان سنجیده شد.

کد خبر 5000123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha