۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۷

با حضور رئیس کمیته امداد کشور؛

فروشگاه مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) دامغان افتتاح می‌شود

 فروشگاه مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) دامغان افتتاح می‌شود

دامغان- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از افتتاح فروشگاه مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) با حضور رئیس کمیته امداد کشور و با هدف توانمندسازی جامعه تحت پوشش خبر داد.

حمید رضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از افتتاح فروشگاه مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) شهرستان دامغان خبر داد و بیان کرد: این فروشگاه ظهر روز پنج شنبه با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، مسئولان استان و شهرستان دامغان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این فروشگاه با حمایت خیران شهرستان دامغان و با هدف فراهم کردن زمینه اشتغال افراد نیازمند و ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی مددجویان راه اندازی شده است، افزود: برای ایجاد این فروشگاه ۵۰۰ میلیون تومان هزینه و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وجود ۹ مرکز نیکوکاری در دامغان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان تصریح کرد: در شهرستان ۹ مرکز نیکوکاری وجود دارد که دو هزار و ۱۵۰ خانوار تحت پوشش این مراکز هستند.

کشاورزیان به دومین برنامه سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به دامغان اشاره داشت و افزود: در ادامه سفر سید مرتضی بختیاری طی آئینی به میزبانی تالار همایش‌های الغدیر از ۱۸ خیر نیکوکار استان سمنان تجلیل خواهد شد که از این تعداد چهار خیر از دامغان خواهند بود.

وی گفت: ۴۸۰ دانشجو و دانش‌آموز، دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار داشته و در طول سال از خدمات حمایتی این نهاد برخوردارند.

کد خبر 5001260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha