۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۹

فرماندار گناوه:

اقدامات دولت در حوزه آبزی پروری شهرستان گناوه چشمگیر است

اقدامات دولت در حوزه آبزی پروری شهرستان گناوه چشمگیر است

گناوه- فررماندار گناوه گفت:اقدامات خوبی در زمینه توسعه آبزی پروری به ویژه پرورش میگو و صنایع مرتبط با آن در شهرستان گناوه در سایت‌های حله، رود شور جنوبی و شمالی و بندر ریگ صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در بازدید از سایت پرورش میگو حله شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت اقتصاد و توجه به اقتصاد مقاومتی، در کشور و استان بوشهر و شهرستان گناوه گام‌های بلندی برداشته شده و پروژه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

فرماندار گناوه افزود: اتکا به تولیدات داخلی یکی از مؤلفه‌های اقتدار کشور است و امروز نیاز کشور به کارآفرینانی است که در این حوزه‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

مهرجو تصریح کرد: امروز کارآفرینان و تلاشگران حوزه اقتصادی کشور همانند ایثارگران جبهه‌های دفاع مقدس در جبهه جنگ اقتصادی با تمام توان در حال جهاد و تلاش هستند تا چرخ‌های اقتصادی کشور را به چرخش درآورند و فرامین رهبری را در تحقق اقتصاد مقاومتی تحقق بخشند.

فرماندار گناوه یادآور شد: اقدامات خوبی در زمینه توسعه آبزی پروری به ویژه پرورش میگو و صنایع مرتبط با آن در شهرستان گناوه در سایت‌های حله، رود شور جنوبی و شمالی و بندر ریگ صورت گرفته است.

وی گفت: سایت پرورش میگو رود شور شمالی از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی مصوب شده در شهرستان گناوه است که امروز به این اقدامات و کارآفرینان افتخار می‌کنیم.

مهرجو بیان کرد: سرمایه گذاران باید برای سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری تشویق شوند تا کشورمان به عنوان یک کشور مؤثر در حوزه صادرات آبزیان پرورشی در جهان مطرح شود.

وی اضافه کرد: به عنوان فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی با همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شهرستان آماده همکاری در رفع موانع و مشکلات حوزه آبزی پروری در شهرستان هستیم و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا جای ممکن باید به توسعه طرح‌های اقتصادی و رونق تولید کمک کنند.

فرماندار گناوه عنوان کرد: در هفته دولت امسال ۴۴ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان گناوه به بهره برداری خواهد رسید که عمده این پروژه‌ها پیشران و مقدمه حوزه تولید است تا به تسهیل تولید در شهرستان کمک شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در این بازدید اظهار داشت: صنعت آبزی پروری از صنایع بسیار مهم امروز اقتصادی است و تولیدات این صنعت مانند میگو از مهمترین تولیدات اقتصادی در جهان است.

علی بازدار افزود: شهرستان گناوه قطب آبزی پروری و صیادی استان بوشهر است و در هر دو حوزه دارای ظرفیت‌های خوبی است.

وی گفت: علاوه بر سایت‌های پرورش میگو در شهرستان گناوه برای اجرای طرح پرورش ماهی قفس در شهرستان پیگیری‌های لازم با همکاری مسئولان انجام شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر یادآور شد: در بخش‌های دیگر آبزی پروری و صنایع مرتبط نیز پیگیر هستیم تا با شناسایی سرمایه گذاران در این شهرستان اقدام شود.

کد خبر 5001510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha