۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۴

فرمانده انتظامی مازندران:

موقوفات میراث ماندگار جامعه است

 موقوفات میراث ماندگار جامعه است

ساری- فرمانده انتظامی مازندران موقوفات را سرمایه های معنوی و میراث ماندگار در جامعه دانست و گفت: مازندران رتبه برتر کشور در زمینه موقوفات را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر شنبه در نشست با اوقاف مازندران با بیان اینکه موقوفات مازندران مایه خیر و برکت است، گفت: موقوفات سرمایه‌های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه دیار علویان دارای شاخصه‌های مذهبی و اعتقادی بسیار بالایی است که نشانه آن وجود موقوفات متعدد است، گفت: بر اساس گزارش‌ها مازندران از نظر تعداد موقوفات دارای رتبه‌های برتر کشور است و این مسئله می‌تواند مایه خیر و برکت برای استان باشد.

وی با بیان اینکه حراست و احیای موقوفات یک توفیق بزرگ است و امیدواریم خداوند به ما عنایت فرماید تا امانتدار خوبی برای موقوفات اهل‌بیت (ع) باشیم، تصریح کرد: موقوفات سرمایه‌های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند و در این راستا آماده همکاری با اوقاف در راستای احیای موقوفات هستیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندراناز تأمین نظم و امنیت در برگزاری مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) توسط نیروی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: همه ساله نیروی انتظامی در برگزاری عزاداری محرم نقش مهم ایفا می‌کند و امسال نیز با توجه به شرایط کرونا و محدود در برگزاری مجالس عزاداری شاهد همکاری و تعامل مناسب هیأت‌های عزاداری با نیروهای انتظامی هستیم.

حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه امنیت موجود در استان را مدیون نیروهای نظامی و امنیتی هستیم، افزود: نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است و مردم هم با وجود نیروی‌های انتظامی در شهر احساس امنیت می‌کنند.

کد خبر 5005359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha