۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۴۵

نماینده مردم رزن در مجلس خواستار شد:

توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی درشهرستان‌های استان همدان

توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی درشهرستان‌های استان همدان

همدان - نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع امکانات و اعتبارات ورزشی در شهرستان‌های استان همدان عادلانه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن لطفی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی موانع و برنامه‌های پیش روی ورزش و جوانان شهرستان رزن که با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث پیرامون ورزش و جوانان توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات ورزشی در شهرستان‌ها است که انتظار داریم این مهم در استان همدان در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر شهر قروه رزن با ۴۰ هزار نفر جمعیت فاقد استخر است و استخر بانوان رزن نیز پس از گذشت یک دهه از عملیات ساخت همچنان نیمه کار است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حمایت از هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها یکی دیگر از مسائلی است که باید بیش‌ازپیش به آن توجه شود چراکه درگذشته به‌صورت عادلانه توزیع اعتبارات انجام نمی‌شد.

ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی رزن

فرماندار رزن نیز بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد.

سید رضا سلامتی گفت: شهرستان رزن یکی از شهرستان‌های موفق استان همدان است که با وفاق و همدلی مسئولین شهرستان و همچنین بهره‌گیری از توصیه‌های استاندار همدان اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در حال اجرا دارد.

فرماندار رزن بابیان اینکه رزن دارای ورزشکاران و قهرمان خوب است، گفت: یکی از مشکلات ورزش و جوانان در این شهرستان ضعف زیرساختی است چراکه متأسفانه در دوره‌های قبل توجهی به آن نشده لذا امیدواریم با توجه مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین حمایت‌ها و هدایت‌های استاندار زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزش شهرستان رزن فراهم شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی برای کسب درآمد باید در اختیار هیئت‌های ورزشی و افراد ورزشکار قرار گیرد، گفت: امیدواریم در حوزه اعتبارات ورزشی به شهرستان رزن بیش‌ازپیش توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با تاکید بر اینکه امروز باید بیش از هر زمانی خدمتگزار مردم باشیم، گفت: یکی اقداماتی که در حوزه ورزش در راستای توجه به معیشت جامعه ورزشی می‌توان انجام داد سپردن اماکن ورزشی به دست هیئت‌های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران است.

باید زمینه پویایی و نشاط در جامعه و جوانان را ایجاد کنیم

وحید سیفی با بیان اینکه در حوزه ظرفیت‌های ورزشی استان همدان دارای پتانسیل‌های فراوان برای کسب در آمد، است: امروز ما باید زمینه پویایی و نشاط در جامعه و جوانان را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: آنچه جوانان در این حوزه مطالبگر آن هستند بحث اشتغال، ازدواج و مسکن است که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت خواهد گرفت و یا بخشی از آن در حال انجام است بتوانیم بخشی از این مشکل را مرتفع کنیم.

سیفی گفت: استان همدان ظرفیت برگزاری کمپ‌های مسابقات ملی و اردوهای ورزشی را با توجه به ارتفاع از سطح دریا و شرایط آب و هوایی دارد.

وی گفت: توسعه این مهم می‌تواند رونق اقتصادی و اشتغال در دستگاه ورزش و جوانان فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه از پروژه زمین چمن شهدای رزن بازدید کرد و گفت: این پروژه با اعتبار هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل و بهره برداری نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

کد خبر 5069138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha