۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۴

فرماندار ملارد خبر داد؛

اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در ملارد/خاطیان جریمه می شوند

اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در ملارد/خاطیان جریمه می شوند

ملارد- فرماندار ملارد از اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در شهرستان خبر داد و گفت: درحال پیگیری هستیم جریمه شب اول بخشیده شود اما خاطیان در ادامه طرح در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ در شهر ملارد اظهار داشت: شهرستان ملارد در وضعیت نارنجی است و شهر ملارد نیز بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ شب گذشته (شنبه ۱۵ آذر ماه) صرفاً در شهر ملارد اعمال می شود.

برنجی افزود: با توجه به اینکه فاصله بین شروع اجرای این محدودیت و اعلام آن چند ساعت بود هر چند رسانه ها در سطح وسیعی آن را منعکس نمودند ولی تعداد از شهروندان از این موضوع به خوبی مطلع نشدند لذا طی مکاتبه ای از مراجع ذی صلاح تقاضا نمودیم صرفاً جریمه های شب اول اجرای طرح بخشیده شود.

فرماندار ملارد بیان داشت: از همکاری عوامل انتظامی و راهور در اجرای این طرح متشکریم و از شهروندان عزیز ملارد تقاضا داریم این محدودیت را رعایت نمایند در غیر این صورت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی عنوان داشت: افرادی که صرفاً نیاز بسیار مبرم و اضطراری به تردد شبانه دارند به همراه مدارک و مستندات میتوانند به فرمانداری مراجعه نمایند.

کد خبر 5089421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha