۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۳۲

معاون استاندار سمنان خبر داد؛

حفاظت از اشتغال اولویت مدیریت اقتصادی در استان سمنان است

حفاظت از اشتغال اولویت مدیریت اقتصادی در استان سمنان است

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه حفاظت از اشتغال موجود اولویت مجموعه مدیریت اقتصادی استان است، گفت: در این راه از ظرفیت سرمایه‌گذارن بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا شریفی نژاد شامگاه دوشنبه در نشست معارفه مدیرکل جدید دفتر سرمایه گذاری استانداری سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه جابجایی مدیران به طور قطع در نوآوری و خلاقیت برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه اقتصادی و صنعتی و همچنین توسعه استان تأثیر گذار است، تاکید کرد: اشتغال اولویت اقتصادی استان است.

وی افزود: باید با تلاش مضاعف برای تحقق شعار سال و جهش تولید و حمایت از صنعتگران تلاش کرد و برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه اقتصاد همواره در تکاپو بود.

معاون استاندار سمنان گفت: فعالیت در حوزه اقتصادی بسیار حساس و تأثیر گذار است و مدیران این حوزه به عنوان حافظان اشتغال استان باید با تلاش مضاعف برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید گام بردارند.

مجتبی بور بور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری سمنان نیز با بیان اینکه خدمت به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان در زمینه توسعه اقتصادی یک ضرورت است، گفت: تحقق شعار سال و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین مسائلی است که در سطح استان خط مشی واحدی تعیین کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بور بور فرماندار سابق آرادان به سمت مدیرکلی دفتر سرمایه گذاری استانداری سمنان منصوب شد تا جایگزین مهدی بندر آبادی شود که عنوان فرماندار دامغان را بر عهده گرفت، حکم خود را از معاون استاندار سمنان تحویل گیرد.

کد خبر 5096101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha