۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱

رئیس سازمان اورژانس استان یزد:

حوادث ترافیکی یزد در یک ماه ۱۱ کشته داد

حوادث ترافیکی یزد در یک ماه ۱۱ کشته داد

یزد ـ رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: حوادث ترافیکی استان یزد که آمار آن در حوزه شهری و جاده ای در طول یک ماه به به بیش از ۷۳۰ مورد رسید، ۱۱ کشته بر جا گذاشت.

احمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیشترین ماموریت‌ نیروهای اورژانس یزد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، اظهار داشت: در آذرماه گذشته ۷۳۷ ماموریت حوادث ترافیکی در حوزه شهری و جاده ای توسط نیروهای اورژانس انجام شد که این حوادث، ۱۱ کشته بر جا گذاشت.

وی عنوان کرد: بر اثر این حوادث، ۶۲۲ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری شدند و برخی از مصدومان حوادث دچار معلولیت و آسیب‌های جدی شدند.

دهقان با اشاره به حوادثی که منجر به بستری افراد در بیمارستان‌ها توسط نیروهای اورژانس شده است، بیان کرد: هزار و ۹۷۵ نفر در طول یک ماه گذشته توسط اورژانس به بیمارستان‌ها انتقال داده و بستری شدند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد، آمار فوتی‌های غیرترافیکی یزد در آذرماه گذشته را ۱۷۷ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۳ نفر از این افراد بر اثر مسمومیت با الکل فوت شدند.

وی، بیشترین آمار ماموریت‌های اورژانس استان در یک ماه گذشته را مربوط به کووید ۱۹ دانست و اظهار داشت: نزدیک به ۷۰۰ ماموریت در این زمینه توسط اورژانس انجام شد.

دهقان یادآور شد: بیماریهای تنفسی با ۲۴۵ مورد، بیماری‌های قلبی با ۲۲۶ مورد، سقوط از ارتفاع با ۱۷۸ مورد، مسمومیت با ۸۶ مورد، سکته مغزی با ۲۳ مورد و مسمومیت با گاز با ۱۳ مورد بیشترین ماموریت‌های نیروهای اورژانس استان یزد را در این مدت به خود اختصاص داد.

کد خبر 5104797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha