۸ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۴

فرماندار اشتهارد:

بیشتر پرونده‌های قضایی اشتهارد در حوزه کارفرمایی و حقوقی است

بیشتر پرونده‌های قضایی اشتهارد در حوزه کارفرمایی و حقوقی است

اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: به‌واسطه وجود شهرک صنعتی بیشتر پروندهای قضایی در این شهرستان در حوزه کارگری، کارفرمایی و حقوقی است.

به گزارش خبرنگار مهر فرهاد شیبک بعد از ظهر دوشنبه در دیدار رئیس دادگستری و دادستان اشتهارد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: عملکرد صحیح حوزه قضائی می‌تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه شود و قوه قضائیه نیز در دوره جدید در این راستا روند رو به رشدی را داشته است.

وی با قدردانی از عملکرد حوزه قضائی شهرستان اشتهارد بیان کرد: به‌واسطه وجود شهرک صنعتی و مشکلاتی که در بخش‌های کارگری، کارفرمایی و حقوقی برای برخی صنعتگران و افراد ایجاد می‌شود که این مسائل و مشکلات با دقت و حساسیت بالایی از سوی دادگستری و دادستانی اشتهارد دنبال می‌شود.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: حوزه قضائی اشتهارد جوان و پرکار است و این مدیریت جوان در هر دو حوزه دادگستری و دادستانی موجب شده رسیدگی به پرونده‌ها طی گزارشات ارائه شده با صرف کمترین زمان و بهترین نتیجه رضایت مردمی را در پی داشته است.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها قضائی در اشتهارد

علی بسطامی، رئیس دادگستری اشتهارد نیز در این دیدار متذکر شد: ورودی‌های پرونده به دادگستری شهرستان اغلب مشکلات ملکی، کارگری کارفرمایی و صنعتی است که با دستور مؤکد ریاست قوه قضائیه در راستای تحقق شعار «جهش تولید» رسیدگی به پرونده‌ها تسریع پیدا کرده است و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز این رویه حمایتی از صنعت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5107084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha