۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی کشور در عرصه های مختلف شد

زنجان-نماینده ولی فقیه دراستان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شکوفایی کشور درعرصه های مختلف شد،گفت: بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی کشورمان به دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی صبح یکشنبه در آئین زنگ انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی کشور درعرصه‌های مختلف شد.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان به دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف دست یافت، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، فرزندان توانمند و دانشمند ایرانی در عرصه های مختلف به دستاوردهای خوب و ارزشمندی دست یافته اند و زمینه‌ای را فراهم کرده تا ایران اسلامی حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر نقش نیروی انسانی در پیشرفت هر کشور اشاره کرد و گفت: کشورمان جوانان بسیار متعهد و انقلابی دارد.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره طی ۴۲ سال عمر پربرکت خود، با توطئه های فراوانی از سوی دنیای استکبار مواجه بوده است، تاکید کرد: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند ولی هرگز موفق نمی‌شوند.

وی گفت: تمام شرق و غرب با تمام توان و قدرت دست به دست هم داده و از محمدرضا شاه ملعون حمایت می‌کردند و آمریکا و شوروی، دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ نقطه عطفی و تحول عظیم در دنیا بود و در این میان با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و اتحاد و حضور مردم در عرصه، حرکت مردم نتیجه داد و انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

خاتمی بر لزوم گرامیداشت هرچه باشکوه تر دهه فجر در استان تاکید کرد و گفت: امسال باید این دهه با قوت بیشتری برگزار شود.

وی تاکید کرد: باید مردمی‌ترین جشن ملی و اعتقادی و مذهبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار شود و برای ماندگاری انقلاب اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم نظام شده است.

کد خبر 5135052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha