۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۴

سرپرست منابع طبیعی شیراز اعلام کرد؛

مهار کامل آتش سوزی منطقه «موردر» از بخش ارژن شهرستان شیراز

مهار کامل آتش سوزی منطقه «موردر» از بخش ارژن شهرستان شیراز

شیراز - سرپرست منابع طبیعی شیراز گفت: آتش‌سوزی منطقه «موردر» از شهرستان شیراز با کمک نیروهای منابع طبیعی و همراهی مردم محلی به طور کامل مهار شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور رضایی، گفت: پس از دریافت گزارش آتش سوزی در منطقه موردراز بخش ارژن، بلافاصله نیروهای منابع طبیعی و پاسگاه ویژه به محل اعزام و پس از تلاش گسترده با همکاری مردم محلی و نیروهای عملیاتی بخش ارژن در نهایت حریق بطور کامل متوقف و مهار گردید.

وی با اشاره به مشارکت همیاران طبیعت در عملیات اطفا حریق گفت: با تلاش بیش از پیش نیروهای محلی و دوست داران طبیعت در این عملیات از گسترش و سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری شد.

رضایی با اشاره به علت وقوع این آتش سوزی افزود: مهمترین عامل آتش سوزی‌ها در این فصل سهل انگاری برخی گردشگران و رعایت نکردن نکات ایمنی می‌باشد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز با اشاره به موقعیت استراتژیک این منطقه افزود: نقشی که پوشش گیاهی در جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ و حراست از منابع آب و خاک دارد بر هیچکس پوشیده نیست.

وی از کلیه شهروندان، جوامع محلی بویژه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی خواست: در صورت بروز هر گونه آتش سوزی در عرصه‌های ملی یاریگر نیروهای منابع طبیعی باشند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز در پایان از مردم در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

کد خبر 5136475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha