۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نور وحرارت انقلاب اسلامی دشمنان را هراسان کرده است

نور وحرارت انقلاب اسلامی دشمنان را هراسان کرده است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه فجر گفت: نور و حرارت انقلاب منطقه را فراگرفته و دشمنان را هراسان کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در مراسم غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت دهه فجر با بیان اینکه نور و حرارت انقلاب اسلامی منطقه را فرا گرفته و دشمنان را هراسان کرده است، افزود: در مزار شهدا حاضر شدیم تا اعلام حضور کنیم و به شهدا بگوئیم ملت ما شما را رها نکرده و راهتان را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نمونه‌های مختلفی از اعلام حضور در زمان‌های مختلف از مقابله با مجاهدین خلق تا هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم قابل مشاهده است، گفت: ملت رفتند و دفاع کردند و شهید دادند.

لائینی ادامه داد: در فتنه‌های مختلف باز هم ملت آمدند و حادثه‌ای چون ۹ دی را ایجاد کردند اما باید بدانیم همچنان در نیمه راه هستیم و پایان راه، عصر ظهور است و باید پرچم را تحویل حضرت ولی عصر (عج) بدهیم.

امام جمعه ساری یادآور شد: خانواده شهدا الگوی ما هستند، مانند مادر شهیدی که گفت اگر فرزندان بیشتری داشتم، نثار انقلاب می‌کردم.

وی گفت: نور و حرارت انقلاب منطقه را فرا گرفته و دشمنان را هراسان کرده و انقلاب این شجاعت را ایجاد کرد که حزب الله لبنان پهباد اسرائیلی را در خاک اسرائیل غاصب به زمین می‌زند.

کد خبر 5139022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha