۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

امام جمعه موقت شاهرود:

مذاکره با آمریکا هیچ امتیازی برای ایران ندارد/ حل مشکلات دست مردم

مذاکره با آمریکا هیچ امتیازی برای ایران ندارد/ حل مشکلات دست مردم

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ امتیازی برای ایران جز دادن یک آب‌نبات ندارد، گفت: حل مشکلات کشور تنها به دست مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر، ضمن بیان اینکه ۲۲ بهمن یکی از شکوهمندترین حوادث تاریخ بشری که بعد از ۱۵ قرن در این سرزمین حکومت دینی با محوریت فرد فقیه، مجاهد و عالم تشکیل شد، ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای امام راحل تعیین، ترسیم و تبیین رابطه مردم با حکومت دینی است.

امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه ذات آمریکا و گرگ، درندگی است و هیچ‌گاه خیرخواه کشور ما نبوده‌اند، ابراز داشت: آمریکا بعد از مشکل اقتصادی با چین و چالش نظامی با روسیه بیشترین درماندگی را با ایدئولوژی انقلاب دارد و همه تلاش خود را برای کنار زدن آن به کار بسته است.

سعیدی شاهرودی بابیان اینکه بایدن دو هدف عمده را در ایران دنبال می‌کند، در ادامه تصریح کرد: بایدن می‌خواهد ایران بدون هیچ امتیازی شاید تنها با دادن آب‌نباتی پای میز مذاکره حضور یابد و به دنبال سرکار آوردن دولت لیبرال است حال‌آنکه حل مشکل کشور به دست مردم ایران امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا افزود: آمریکا برای رسیدن به این دو هدف مذکور چهار اصل ضرورت سازی، فضاسازی دیو و دلبر درست کردن رقیب هراسی، خراب کردن اصول‌گرایان و شرطی کردن مردم را دنبال می‌کند که باید در هر یک از چهار مورد کاملاً هوشیار بود که مشکلات را با دست خودمان رفع کنیم.

کد خبر 5139550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      0 0
      بازندگانی که ده ها سال است از پایداری مشروع ملت ایران درس عبرت نیاموخته اند --- بزرگ ترین کودنی سران آمریکا و غرب و ارتجاع جهانی همیشه بازنده را نشان می دهد که پس از چهل و یک سال آزمودن پایداری نستوه ملت انقلابی ایران در راه حمایت از اصول دینی و انسانی خرد گرای انقلاب خویش و اصرار پیوسته ی این ملت ب