۵ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۰۲

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تلاشها برای برطرف کردن نیازها در مناطق زلزله زده بیشتر شود

تلاشها برای برطرف کردن نیازها در مناطق زلزله زده بیشتر شود

یاسوج- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ با عزم و تلاش بیشتر برای برطرف کردن نیازها در مناطق زلزله زده اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پیامی در رابطه با شهر زلزله زده سی سخت اظهار کرد: یاد دارید زمانی که حادثه هواپیمایی رخ داد، همین مردم دنا و سی سخت چقدر زیبا و آبرومندانه عمل کرده و مایه آبروی استان شدند و اینک اگر استان به حمایت خود برخیزد، آبرویی برای همه ما خواهد بود.

آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: روز گذشته در مجلس خبرگان، توسط آیت الله بوشهری نسبت به همه شما ابراز همدردی شد و از ایشان سپاسگزارم.

وی با تقدیر از مسئولان دغدغه مند نسبت به امور زلزله زدگان شهر سی سخت، گفت: توصیه می‌کنم که با عزم بیشتر در جهت برطرف کردن نیازها تلاش کنند.

آیت الله ملک حسینی گفت: راه اینکه آینده در کمک رسانی بهتر از امروز باشد، سپاسگزاری از خدای متعال و تشکر از عزیزانی است که زحمت کشیدند. هم مسئولان رسمی استان و هم هیأت‌ها، مردم عادی که آمدند و در عرصه‌های مختلف کمک رسانی کرده و دست به کار شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این تقدیر و تشکر از آنها، آنها را دلگرم نسبت به آینده می‌کند و ان شاء الله با عزم بیشتر خدمت خواهند کرد.

آیت الله ملک حسینی خطاب به هم استانی‌های برخوردار، خاطرنشان کرد: آنها باید حمایت کنند، شرایط سختی در استان پیش آمده و انشا الله همراهی شما با مسئولان باعث شود که مشکلات سریع‌تر برطرف گردد.

آیت الله ملک حسینی گفت: بعضی از کسانی که دستشان به دهانشان می‌رسد، شاید خودشان مستقیم نتوانند کمک‌های خود را تبدیل به کالا، چادر و غذا کنند و تحویل دهند، می‌توانند از طریق نهادهای دولتی و حاکمیتی، یا از طریق هیأت‌های مذهبی و از طریق کسانی که اهل این کارند، کمک کنند تا این مشکل به وجود آمده را به زودی برطرف کنند.

کد خبر 5153973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha