۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۱۶

حسنی‌پور در گفتگو با مهر:

شروع لیگ جهانی پیام خوبی برای کاراته دنیاست/ سطح رقابت‌ها بالاست

شروع لیگ جهانی پیام خوبی برای کاراته دنیاست/ سطح رقابت‌ها بالاست

مربی تیم ملی کاراته گفت: بعد از یکسال دوری از میادین بین‌المللی، آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ جهانی کاراته پیام خوبی برای کاراته‌کاهای سراسر دنیا خواهد داشت.

سعید حسنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کاراته کاهای دنیا بعد از یک سال دوری از میادین بین‌المللی بی‌صبرانه برای آغاز فصل جدید رقابت‌ها لحظه شماری می‌کنند و خدا را باید شکر کنیم که طی روزهای آینده شاهد مسابقات کاراته وان به میزبانی ترکیه در شهر استانبول خواهیم بود و این یک پیام مثبت برای کاراته جهان است.

وی ادامه داد: هشت مرحله از اردوهای آماده سازی را پیش از اعزام به استانبول پشت سر گذاشتیم و نفرات تیم شرایط بدنی و فنی خوبی دارند و انتظار داریم با توجه به آنکه با حضور در مسابقات سوپر لیگ و قرار گرفتن در شرایط مسابقه انتظار داریم کاراته کاها روی تاتامی استانبول عملکرد خوبی داشته باشند.

مربی تیم ملی کاراته گفت: هدف اصلی ما مسابقات مراکش، کسب سهمیه پاریس و در نهایت بازی‌های المپیک است بتوانیم آماده‌تر به میدان برود. در اینجا جا دارد از فدراسیون برای فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری اردوهای آماده سازی تشکر کنم.

حسنی پور با اشاره به رقابت‌های استانبول گفت: با توجه به بررسی که روی لیست کاراته کاهای حاضر در کاراته وان استانبول داشتیم، تقریباً بهترین‌های دنیا از جمله تیم‌های قدرتمندی چون آذربایجان، اوکراین، قزاقستان، روسیه و تقریباً همه آنها که سهمیه کسب کردند غیر از ژاپن در این مسابقات حاضر هستند و رقابت‌های سطح بالایی را پیش بینی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در رقابت‌های استانبول به دنبال عملکرد مناسبی از سوی کاراته کاها هستیم. باید بازخورد یکسال دوری از لیگ جهانی و شش مرحله از تمرینات اردویی را از این تیم بگیریم. رقابت‌های ترکیه در مسیر آماده سازی برای رسیدن به اهدافی است که در بالا تشریح کردم و ان شاءالله گام به گام برای کسب موفقیت در توکیو پیش خواهیم رفت.

کد خبر 5165754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha