۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۳۸

استاندار بوشهر:

گره گشایی از مشکلات مردم باید مهمترین برنامه در سال جدید باشد

گره گشایی از مشکلات مردم باید مهمترین برنامه در سال جدید باشد

بوشهر - استاندار بوشهر با ابراز امیدواری برای برچیده شدن کرونا و رفع تحریم‌های ظالمانه، گفت: گره گشایی از مشکلات مردم باید مهمترین برنامه در سال جدید باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: سال ۹۹ شاهد مشکلاتی همچون کرونا و تحریم و مسائل معیشتی و اقتصادی بودیم که با همدلی مردم و مسئولان پشت سر گذاشته شد.

وی به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان با اعمال فشارهای اقتصادی اضافه کرد: امیدواریم در سال جدید شاهد گره گشایی از مشکلات مردم و رفع این مسائل به صورت کامل باشیم.

استاندار بوشهر با آرزوی سالی توأم با سلامتی و موفقیت در سال جدید خاطرنشان کرد: با روندی که در پیش است امید می‌رود در سال ۱۴۰۰ بیماری و ویروس کرونا از بین برود.

وی با ابراز امیدواری برای رفع تحریم‌ها و کاهش مشکلات و فشارها بر مردم در سال جدید افزود: امیدواریم سال جدید سال پر خیر و برکت و پیشرفت همه جانبه برای مردم استان بوشهر باشد.

گراوند از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی از رویدادهای مهم سال جدید نام برد و ادامه داد: انتخابات در نظام اسلامی و مشارکت حداکثری تضمین کننده امنیت ملی است.

وی با بیان اینکه در عرصه شوراهای اسلامی مدیریت‌های محلی به مردم واگذار می‌شود گفت: مردم با هر نگاه و گرایش و دیدگاه سیاسی باید همه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید فضا را برای حضور حداکثری از سوی برگزارکنندگان انتخابات فراهم شود بیان کرد: همه باید تلاش کنند به این واجب مورد تاکید رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) عمل شود.

وی عرصه انتخابات را از مهم‌ترین عرصه مشارکت سیاسی اجتماعی دانست و تاکید کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند سال ۱۴۰۰ را به سال ناامیدی برای دشمنان و امید آفرینی برای مردم تبدیل کند.

کد خبر 5173624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha