۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۱۹

طی نوروز ۱۴۰۰؛

۳۰ طلبه خراسان شمالی در اردوهای جهادی شرکت کردند

۳۰ طلبه خراسان شمالی در اردوهای جهادی شرکت کردند

بجنورد- مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی از حضور ۳۰ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان در اردوهای جهادی خبر داد.

حجت الاسلام مهدی مهرپویان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح فعالیت‌های جهادی طلاب در نوروز سال جاری پرداخت و اظهار کرد: طلاب خراسان شمالی همانند سال‌های دیگر نوروز خود را با اجرای فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم پشت سر گذاشتند.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ۳۰ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه و مبلغین هجرت استان به همراه دیگر جوانان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان شمالی در اردوی جهادی شرکت کردند.

وی افزود: اردوی جهادی در منطقه کالیمانی از توابع شهرستان مانه و سملقان از روز دوم فروردین شروع شد و تا پایان تعطیلات ادامه داشت.

حجت الاسلام مهرپویان تصریح کرد: این منطقه از نظر اقتصادی بسیار محروم بوده و نیاز مبرمی به حضور گروه‌های جهادی حوزوی برای انجام فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی دارد.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه گفت: عرصه فعالیت روحانیون در این اردوی جهادی ساخت‌وساز ۲۳ واحد مسکونی برای نیازمندان روستای کال شور بود.

وی در انتها گفت: همچنین مبلغانی در اردوی ۵ روزه طرح سلامت در منطقه سرحد شیروان حضور یافتند و در کنار ۲۰ نفر تیم پزشکی به طرح مباحث خانواده، تربیت فرزند و بیان احکام خواهند پرداخت.

کد خبر 5179799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha