۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان اعلام کرد؛

تایید صلاحیت ۶۹۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان

تایید صلاحیت ۶۹۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان

بندرعباس - رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: صلاحیت ۶۹۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان تایید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رئوفی صبح دوشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: در مجموع ۹۱۷ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان اقدام به ثبت نام کردند که ۹۳ نفر از ادامه حضور در این انتخابات انصراف دادند.

وی افزود: در مجموع ۷۶۶ نفر در هیات های اجرایی شهرستان ها تایید صلاحیت شدند و ۵۸ نفر نیز توسط هیات های اجرایی رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: در هیات های نظارت شهرستان ها ۶۶۵ نفر تایید صلاحیت و ۹۸ نفر رد صلاحیت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان؛ خاطرنشان کرد: تا این مرحله از بررسی صلاحیت ها ۶۹۲ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند و رد صلاحیت شدگان چهار روز فرصت اعتراض برای بررسی مجدد دارند.

رئوفی در خصوص آخرین وضعیت بررسی صلاحیت شورای اسلامی روستاها، افزود: در انتخابات شورای اسلامی روستاها در مجموع ۸۳۰۶ نفر اقدام به ثبت نام نموده اند که ۸۱۳۲ نفر توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت شده اند و ۱۳۸ نفر هم رد صلاحیت شده اند و از این میان ۳۶ نفر از ادامه حضور در انتخابات شورای اسلامی روستاها انصراف داده اند.

وی اظهار داشت: هیات های نظارت بخش ها و شهرستان ها تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها را بررسی و اعلام نظر کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: فرآیند انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس تمام الکترونیک است و برای این امر ۶۲۷ صندوق الکترونیک اخذ آرا پیش بینی شده است و فرآیند اخذ و شمارش آرا الکترونیکی صورت می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: زیرساخت های برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر بندرعباس با همکاری کمیته های ذیربط ستاد انتخابات مهیا شده است و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 5213857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha