۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۱۰

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انتخاب افراد اصلح برای شوراها نباید مورد غفلت واقع شود

انتخاب افراد اصلح برای شوراها نباید مورد غفلت واقع شود

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات ریاست جمهوری نباید مردم را از انتخاب افراد اصلح، توانمند و باتقوا برای شوراهای اسلامی شهر و روستا غافل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه سه شنبه در همایش مکتب سرباز میدان با حضور اعضای شورای وحدت استان مرکزی اظهار کرد: نتیجه انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری نشانگر پیروزی ملت بزرگ ایران در همه صحنه‌ها است.

وی افزود: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات بیداری، دشمن شناسی، زمان شناسی و مسئولیت پذیری خود را برابر توطئه‌های دشمنان به نمایش می‌گذارند، تا یک بار دیگر اقتدار نظام را با پشتیبانی مردم به رخ دشمنان و یاوه گویان بکشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اتفاق بزرگی که نشان از وحدت روز افزون ملت حول محور ولایت فقیه را رقم می‌زند و افرادی که در انتخابات پیروز می‌شوند باید خود را برای خدمات صادقانه به این ملت همیشه در صحنه و فداکار آماده کنند.

از انتخاب افراد اصلح برای شوراها اسلامی شهر غافل نشوید

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نباید مردم را از انتخاب افراد اصلح، توانمند و باتقوا برای شوراهای اسلامی شهر و روستا غافل کند چراکه انتخابات پارلمان محلی نیز در جایگاه خودش از اهمیت بالایی برخوردار است و غفلت از آن ممکن است صدمات جبران ناپذیر به مساِئل شهری بزند.

وی با اشاره به اینکه شهر کانون حیات، تلاش و فداکاری است، افزود: به همین لحاظ شهر همواره باید پویا و زنده باشد و منتخبین مردم در شوراها باید این مهم را در دستور کار شوراهای اسلامی شهر قرار دهند.

ضرورت تشکیل شبکه‌ای از نیروهای انقلابی در استان مرکزی

مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تشکیل شبکه‌ای از نیروهای انقلابی یک ضرورت است و مهم‌تر از آن استمرار فعالیت‌ها و برقراری این شبکه برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب است چرا که جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است و برای دفاع از آن همه باید برنامه داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: امروز دشمنان ملت به دنبال توطئه و فتنه انگیزی علیه انقلاب و جبهه مقاومت هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند بنابراین برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باید به مسئله وحدت و یکپارچگی ملی بیش از پیش تاکید شود.

کد خبر 5214925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha