۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲

فرماندار اشتهارد:

انتخابات مظهر آزادی مردم است

انتخابات مظهر آزادی مردم است

اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: انتخابات مظهر آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است و موجب کند کردن حربه دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هیئت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اشتهارد اظهار کرد: انتخابات مظهر آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است و موجب کند کردن حربه دشمن می‌شود.

وی با اشاره به کار بازرسان در انتخابات بیان کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر انتخاباتی هیئت بازرسی است، چراکه فعالیت هیئت بازرسی به روز انتخابات محدود نمی‌شود.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: کار بازرسین مدت‌ها قبل از روز رأی‌گیری آغاز در روز رأی‌گیری با دقت و حساسیت بیشتری ادامه و تا اعلام نتایج و پس از آن نیز در راستای صیانت از آرا مردم با ارائه گزارشات دقیق به پایان می‌رسد و این مهم، حساسیت کار بازرسان را بیشتر از بخش‌های دیگر انتخابات نشان می‌دهد.

شیبک با تأکید بر افزایش شعب اخذ رأی در این دوره نسبت به دوره‌های قبل تصریح کرد: این افزایش شعب شاید کار عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و دیگر بخش‌های انتخابات را کمی سختی کند ولی از طرفی رفاه حال مردم و دسترسی آسان‌تر شهروندان به صندوق‌های رأی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در این شرایط کرونایی برای ستاد انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی متذکر شد: امیدواریم این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حساسیت، دقت و سلامت بیشتر و با حضور حداکثری مردم برگزار و نتیجه آن هرچه باشد مورد قبول همگان خواهد بود.

کد خبر 5221765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha