۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲

فرماندار اشتهارد:

۶۰ درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند

۶۰ درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند

اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: بیش از ۶۰ درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند یعنی بیش از ۲ هزار واحد صنعتی از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی استان در این شهرستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک صبح شنبه در جلسه اتاق بازرگانی البرز با صاحبان صنایع شهرستان اشتهارد اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد از صنایع استان در اشتهارد مستقر هستند.

وی بیان کرد: این ظرفیت یعنی بیش از ۲ هزار واحد صنعتی از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی البرز در اشتهارد قرار دارد که این رقم جایگاه صنعت اشتهارد در استان را متمایز و مهم‌تر نشان می‌دهد.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: از زمانی که در سمت فرماندار اشتهارد مشغول خدمت به مردم و صاحبان صنایع هستم دغدغه‌های بزرگ و کوچکی از سوی صاحبان صنایع در شهرک‌های صنعتی مطرح و برخی از آنها در حوزه استان و یا کشور حل و فصل و در حال رفع کامل است اما برخی از این مشکلات که جنبه عمومی‌تر دارد همچنان باقی است

وی ادامه داد: برخی از مشکلات زیرساختی است و باید برای رفع آنها تمامی نهادهای مرتبط با صنعت همت کرده و در سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی به برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهرک‌ها کمک کنند.

شیبک تأکید کرد: اصلاح راه‌ها هم برای حمل و نقل یا جابه‌جایی نیروی کار از دیگر نقاط استان و شهرستان‌ها به اشتهارد باید مناسبت سازی و ایمن‌سازی شود.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته تلاش‌هایی از سوی دولت انجام شده و با پیگیری‌های مستمر شهبازی استاندار البرز بخش بزرگی از این راه‌ها اصلاح و احداث شده است که می‌توان به بهره‌برداری از آزادراه غدیر و در ادامه دسترسی آسان‌تر شهرک‌های صنعتی به این مسیر اشاره کرد.

فرماندار اشتهارد متذکر شد: صنعتگران افسران نبرد اقتصادی هستند و وظیفه ما دولتمردان هم پشتیبانی و مانع زدایی از مشکلات این عزیزان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همانند روزهای ابتدایی دولت به ارائه خدمات خواهیم پرداخت.

کد خبر 5222754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha