۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸

فرماندار قرچک:

نقض پروتکل‌های بهداشتی در قرچک تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود

نقض پروتکل‌های بهداشتی در قرچک تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود

قرچک- فرماندار قرچک گفت: نقض پروتکل‌های بهداشتی در قرچک تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تشکیل کمیته بهداشت با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ناظرین بهداشتی بر نحوه رعایت پروتکل‌ها در ۱۵۳ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی نظارت خواهند کرد.

خطیبی افزود: حفظ سلامتی رأی‌دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده، به همین منظور ضرورت دارد کلیه دست‌اندرکاران در کنار چهار رکن مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان داشت: همه ما به عنوان مجریان، بایستی بر مدار قانونمداری و بی‌طرفی حرکت کرده و تلاش کنیم انتخاباتی در شأن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

فرماندار قرچک با بیان اینکه برگزاری فرآیند انتخابات در فضایی امن و همچنین امنیت و حفاظت از زیرساخت‌ها یکی از مقوله‌های بسیار مهم است گفت: در این خصوص وظایف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی ابلاغ شده و بحمدالله با آمادگی لازم در این نیروها، شرایط برای برگزاری این رویداد مهم فراهم است و به صراحت اعلام می‌کنیم با هرگونه اقدام که امنیت انتخابات را برهم بزند با جدیت برخورد خواهد شد.

خطیبی افزود: تأکید مؤکد داریم دستگاه‌های اداری شهرستان از اختصاص هرگونه امکانات دولتی به نامزدها و همچنین تبلیغ له یا علیه کاندیداها بپرهیزند؛ ستاد انتخابات نسبت به این امر هوشیاری لازم را داشته و از همکاران اداری در سطح شهرستان نیز می‌خواهیم که این مسئله را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، تحرکات نامزدها و طرفداران آنها رصد می‌شود، لذا توصیه اکید داریم ضمن پرهیز از تبلیغات زودهنگام، از تخریب یکدیگر در سطح جامعه و همچنین در فضای مجازی خودداری کنند و رعایت قانون و اخلاق را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار دهند.

کد خبر 5222864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha