۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

معاون سیاسی سپاه:

راه علاج مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است

راه علاج مشکلات کشور حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است

بیرجند-معاون سیاسی سپاه بااشاره به اینکه میدان انتخابات میدان تولید قدرت، تامین امنیت و نوسازی مدیریت کشور برای بهبود وضعیت است، گفت:راه علاج مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر شنبه در نشست بصیرتی در حسینیه جماران بیرجند، با بیان اینکه برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور، نشانه شکست دشمن است، اظهارکرد: اما دشمن آرام ندارد و در بستر انتخابات به دنبال اجرای نقشه‌های شومی است تا بتواند اقدامات دیگرش را عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه انقلاب در وضعیتی قرار دارد که رویارویی دشمنان با جبهه انقلاب در تمام زمینه‌ها قابل تصور است، عنوان کرد: اما ملت ایران با بهره گیری از تجارب و اوامر الهی، دشمن را ناکام خواهند کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملت ایران دشمنانش را در حوزه نظامی ناکام کرده و دشمن جرأت حتی یک گلوله به سمت ملت را ندارد، گفت: آمریکا تهدید می‌کند اما تکاورانشان در آب‌های ایران دستگیر می‌شوند، هواپیمای جاسوسی شأن منهدم می‌شود، عین الاسد بمباران می‌شود اما جرأت اقدامی علیه ملت ایران را ندارند.

سردار جوانی با بیان اینکه بازوان انقلاب اسلامی در منطقه، متحدان آمریکا را زمین گیر کرده است، ادامه داد: در سرزمین‌های اشغالی، حماس و جهاد اسلامی به گونه‌ای عمل کرد که وحشت تمام وجود صهیونیست‌ها را گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ نرم در حوزه ادراکی و روایت‌ها است، گفت: دشمن تمام سرمایه‌هایش را متمرکز کرده تا بر دل‌ها اثر بگذارد و در این جنگ به دنبال دخل و تصرف کشور است.

وی با بیان اینکه دشمن جریان تحریفی راه انداخته است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر تحریف شکست بخورد، تحریم شکست می‌خورد و امروز باید برای شکست تحریف اقدام کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه میدان انتخابات میدان تولید قدرت، تأمین امنیت و نوسازی مدیریت کشور برای بهبود وضعیت است، گفت: برخی آدرس غلط می‌دهند و بر طبل می‌کوبند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

جوانی بیان کرد: دشمن راه حل مشکلات را شرکت نکردن در انتخابات اعلام می‌کند اما مقام معظم رهبری آدرس درست می‌دهند و می‌فرمایند راه علاج مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه دشمن با برجسته سازی مشکلات، آدرس غلط می‌دهد، ادامه داد: البته مشکلات قابل انکار نیست و دشمنان، عوامل نفوذ و سوءمدیریت ها در ایجاد انها سهم داشته‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کسانی دنبال حل مشکلات هستند باید مردم را به حضور پرشور و توصیه انتخاب درست دعوت کنند، گفت: انتخابات دستاورد انقلاب و فرصتی بی نظیر برای بهبود شرایط است.

سردار جوانی با بیان اینکه دشمنان در سال ۱۳۸۸ در بستر انتخابات فتنه به پا کردند و همچنان تاوان آن فتنه را می‌دهیم، اظهارکرد: شواهد نشان می‌دهد دشمن در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به دنبال اجرای نقشه است.

وی با تاکید بر اینکه ما برای برهم زدن نقشه‌های دشمن باید به جهاد امیدآفرینی دست بزنیم، گفت: باید به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته شود و همه مردم برای دعوت به حضور آشنایان در انتخابات اقدام کنند.

سردار جوانی عنوان کرد: امروز طبل تحریم انتخابات فقط به دست منافقان به صدا در نیامده بلکه از طرف کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت داشتند، نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از استان‌های پیشتاز در مشارکت در انتخابات است، گفت: لازم است مردم خراسان جنوبی رکورد سال‌های گذشته را بزنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز صحنه، صحنه نبرد نرم است وهمان طور که رزمندگان در سال ۱۳۶۱ خرمشهر را آزاد کردند، امروز اگر بیگانگان در تصمیم افرادی اغنا پیدا کرده‌اند، آن افراد را آزاد کنیم تا در مسیر درست قرار گیرند.

کد خبر 5232961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha