۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۲

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

توانمندسازی راهبری مهم کمیته امداد ایلام طی سال جاری است

توانمندسازی راهبری مهم کمیته امداد ایلام طی سال جاری است

ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: توانمندسازی مددجویان راهبری مهم کمیته امداد ایلام طی سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد عصر یکشنبه در نشست شورای پرسنلی کمیته امداد شهرستان ایوان با عنوان اینکه هر خدمت و کمکی که برای ارائه به مددجویان و نیازمندان در نظر گرفته می‌شود باید با هدف توانمندسازی آنان باشد، گفت: توانمندسازی به عنوان یک راهبرد مهم و یک گفتمان ضروری و تحول آفرین برای خانواده‌ها در دستورکار کمیته امداد قرار گرفته است و یکی از خروجی‌های مهم امداد است.

وی تصریح کرد: برون سپاری خدمات مددکاری کمیته امداد به عنوان یک راهبرد در چند زمینه مهم هدف گذاری شده و در حال فراهم نمودن زیرساختهای این کار هستیم و بخشی از این برون سپاری نیز انجام گرفته که مراکز نیکوکاری یکی از ظرفیت‌های مهم برای برون سپاری در نظر گرفته شده‌اند.

وی در ادامه به هدفمندی همه خدمات امداد به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در ادامه این هدفمندی‌ها درآمدهای ناشی از مشارکت‌های مردمی خصوصاً درآمدهای مربوط به طرح اکرام و کمک‌های حامیان به ایتام باید به صورت مدیریت شده و با نظارت امداد هزینه شوند تا منجر به توانمندی شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در ادامه به آسیب شناسی و نظارت بر عملکردها اشاره کرد و گفت: آسیب شناسی فعالیت‌های گذشته امداد باعث بهبود خدمات و شناسایی نقاط قوت و ضعف ما در خدمت رسانی خواهد شد و باید همواره مد نظر باشد.

موسی نژاد همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری خواست مقام معظم رهبری و نظام است تأکید کرد: وظیفه همه ما است که ضمن رعایت بی طرفی زمینه حضور حداکثری مردم و حضور آنها در پای صندوق‌های اخذ رأی را فراهم کنیم.

کد خبر 5234271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha