۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۱

جانشین سپاه گلستان:

انتخابات تنگه احدی که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است

انتخابات تنگه احدی که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است

علی آبادکتول- جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انتخابات تنگه احدی است که انقلاب اسلامی به مردم سپرده و امنیت آفرین و عزت آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی شامگاه دوشنبه در پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان علی آبادکتول اظهارکرد: کمک مومنانه از مرحله رزمایش و نهضت گذشته و به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است و این فرهنگ هم از دم مسیحیایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و چه خوب ملت ما، پیام ولی امر مسلمین جهان را دریافت کردند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: در پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته سبد معیشتی به صورت متمرکز در استان توزیع خواهد شد که در مجموع سپاه نینوا گلستان از ابتدا ۳۹۰ هزار بسته سبد معیشتی به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان بین ولی نعمتان جامعه توزیع کرده است.

وی ادامه داد: سپاه نینوا گلستان کمک‌های مومنانه خود را در قالب سبد معیشتی، جهیزیه، آزادسازی زندانیان غیرعمد و در عرصه عمرانی و محرومیت زدایی بر اساس رسالت ذاتی خود انجام داده است.

حسینی بیان کرد: توزیع هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان به ارزش ۳۲ میلیارد تومان و آزادسازی ۱۸۸ زندانی غیرعمد با اعتبار ۶ میلیارد تومان و ۲۵ هزار دست البسه و پوشاک در راستای همین رسالت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در ایام لیله القدر سیاسی جمهوری اسلامی هستیم و در واقع انتخابات تنگه احدی است که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است که هم امنیت آفرین و هم عزت آفرین است.

وی بیان کرد: ما در ۲۸ خردا ثابت خواهیم کرد که امنیت و عزت کشورمان را با هیچ چیز و هیچکس معامله نخواهیم کرد.

کد خبر 5235064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha